ویدئویی از عملکرد سنسور حسگر اثر انگشت هواوی پی 30 پرو

خانواده هواوی پی 30 قرار است در تاریخ 26 مارس (6 فروردین) در پاریس بصورت رسمی رونمایی شوند. این گوشی های هوشمند به عنوان جدید ترین پرچمداران این شرکت، با بهره بردن از بهترین مشخصات فنی روز دنیا، آماده رقابت با دیگر پرچمداران بخصوص گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 خواهند شد. بعد از انتشار مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند حال ویدئویی از عملکرد سنسور حسگر اثر انگشت هواوی پی 30 پرو منتشر شده است.

سنسور حسگر اثر انگشت نوری یا اولترا سونیک

همانطور که پیش از این نیز گفته بودیم گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 در کنار مشخصات فنی قدرتمند و سنسور های دوربین قوی، از سنسور حسگر اثر انگشت اولترا سونیک بهره می برند. این در حالی است که پیش از این سنسور های حسگر اثر انگشت، نوری بوده و با تابش نور به اثر انگشت و پردازش بازتاب حاصل از آن عمل می کردند. اما سنسور های اولترا سونیک به جای تابیدن نور بصورت سه بعدی اثر انشگت را اسکن کرده و در صورت تطابق امکان قفل گشایی را فراهم می کند.

سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس

در ویدئوی منتشر شده، با توجه به صفحه نمایشی که مشاهده می کنیم، یقینا مطمئن می شویم که گوشی مورد نظر هواوی پی 30 پرو می باشد. در این ویدئو ابتدا اثر انگشت مورد نظر شناسایی می شود و سپس بعد از تایید شاهد قفل گشایی صفحه نمایش این گوشی هوشمند می باشیم.

هواوی پی 30 پرو

با توجه به سرعت قفل گشایی و عملکرد سنسور حسگر اثر انگشت این گوشی هوشمند پیش بینی می شود که سنسور نوری برای این قابلیت امنیتی هواوی پی 30 پرو در نظر گرفته خواهد شد. البته باید خاطر نشان کرد پیش از این نیز خبری از بهره بردن سنسور حسگر اثر انگشت اولترا سونیک برای گوشی های خانواده هواوی پی 30 منتشر نشد و به احتمال خیلی زیاد این گوشی های هوشمند نیز از سنسور های نوری بهره مند خواهند شد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد