تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

آیپدهای جدید پرو و ایر تبلت‌های بسیار خوبی هستند و در این میان آیپد پرو به لطف جدیدترین تراشه M4 اکنون به یکی از بهترین محصولات اپل تبدیل شده است.

گزارش شده که قرار نیست این آیپدهای جدید حداقل در اتحادیه اروپا یا بریتانیا یک شارژر در جعبه هم به همراه داشته باشند. شرکت اپل تصمیم گرفته که این دستگاه‌ها در مناطق مذکور فقط با خود تبلت و یک کابل شارژ عرضه شوند و این نباید برای افرادی که در هر حال حاضر شارژرهایی با حالت شارژ سریع دارند مشکلی ایجاد کند، اما همه افراد شارژر 140 واتی ندارند و ترجیح می‌دهند از شارژر ارائه شده به همراه دستگاه استفاده کند.

نکته عجیب اینجاست که اپل معمولا هرگز این کار را حداقل در مورد تبلت‌هایش انجام نمی‌دهد. همه آیفون‌های سرتاسر جهان بدون شارژر ارسال می‌شوند، اما این در مورد آیپدها صدق نمی‌کند. با این حال، اکنون به نظر می‌رسد که این مورد، حداقل در اتحادیه اروپا یا بریتانیا شارژر را حذف می‌کند. عجیب اینجاست که چرا شارژرها را فقط از این دو منطقه حذف کرده و نه همه مناطق در سراسر جهان؟

اگر این کار در کشورهای دیگر هم صورت گیرد مشکلی از بابت ناسازگاری وجود ندارد، چراکه انواع مختلفی از شارژرها در دسترس هستند که می‌توان بین آن‌ها انتخاب کرد. پیشنهاد می‌شود که به سراغ شارژرهای شخص ثالث و چند پورت با خروجی بالاتر بروید، چراکه این کار به شما امکان می‌دهد تمام دستگاه‌های خود را بدون هیچ مشکلی شارژ کنید.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد