گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد

یک گزارش جدید تأیید کرده که جدیدترین و بهترین گوشی سامسونگ یعنی گلکسی اس 24 اولترا توانسته به پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی تبدیل شود.

این گزارش از سوی شرکت تحقیقاتی Counterpoint Research ارائه شده و فهرستی از گوشی‌های هوشمندی را نشان می‌دهد که امسال توانسته‌اند فروش بالایی داشته باشند و در همین میان مقایسه‌ای با سال گذشته انجام داده است. در این گزارش گلکسی اس 24 اولترا به پرفروش‌ترین دستگاه اندرویدی سال 2024 تبدیل شده است.

گلکسی اس 24 اولترا به عنوان پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی در لیست قرار گرفته که البته با لحاظ کردن تمام گوشی‌ها باید گفت که می‌بینیم چهار جایگاه برتر همچنان در اختیار آیفون اپل است. آیفون 15 پرو مکس پرفروش‌ترین دستگاه است و پس از آن آیفون 15 استاندارد قرار دارد. آیفون 15 پرو و آیفون 14 هم به ترتیب در جایگاه سوم و چهارم قرار دارند. آیفون 15 پلاس هم در این لیست در رده هشتم قرار دارد و این بدان معناست که کل سری آیفون 15 در لیست 10 گوشی برتر قرار گرفته‌اند. برای سامسونگ، گلکسی اس 24 اولترا در رتبه پنجم، گلکسی A15 در رتبه ششم و گلکسی A54 در رتبه هفتم قرار دارند. گلکسی اس 24 پایه هم در این لیست در رتبه نهم قرار دارد و گلکسی A34 در جایگاه دهم قرار دارد.

دیدن گلکسی اس 24 اولترا در رتبه اول به عنوان پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی تعجب‌آور نیست، به خصوص وقتی این واقعیت را در نظر بگیریم که این گوشی دارای ویژگی‌های بی‌شماری است و آن را به خریدی ارزشمند نسبت به برخی از دستگاه‌های دیگر تبدیل می‌کند. این گوشی عملکرد فوق‌العاده‌ای را در بسیاری از زمینه‌ها ارائه می‌کند و بهترین مورد این است که سامسونگ به طور مداوم از این دستگاه از نظر ویژگی‌های آن پشتیبانی می‌کند که آن را به گزینه بهتری برای کسانی که به دنبال ارتقا هستند تبدیل می‌کند.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد