مسئله تغییر طراحی سری گلکسی زد فولد 6 سامسونگ توسط Thinborne تایید شد

شرکت سامسونگ تا کمتر از دو ماه دیگر از سری گلکسی زد فولد 6 رونمایی خواهد کرد و تاکنون جزئیات بسیار جالبی در مورد این پرچمدار تاشو شنیده‌ایم. در گذشته شایعاتی در مورد تغییر طراحی کلی گوشی‌های تاشو توسط سامسونگ منتشر شده بود و اکنون این موضوع توسط Thinborne، سازنده قاب‌های معروف که به ساخت قاب‌های نازک و سبک برای گوشی‌ها معروف است، تایید شد.

شایعاتی که در گذشته شنیده‌ایم درباره این موضوع بحث می‌کردند که گلکسی زد فولد 6 این بار طراحی کمی عریض‌تری خواهد داشت و این مطمئناً چیز خوبی به حساب می‌آید، چراکه دستگاه‌های Galaxy Z Fold قبلی اندازه صفحه کوچکی را ارائه می‌دادند که طبق نظر کاربران اگر بزرگ‌تر می‌بودند راحتی بیشتری را هنگام استفاده به ارمغان می‌آوردند. بر اساس رندر فاش شده، این موضوع در تاشوی پیش رو تغییر خواهد کرد.

افشاگری‌ها و شایعاتی که در مورد سری گلکسی زد فولد 6 شنیده‌ایم، در مورد اینکه این گوشی قرار است صاف‌تر باشد هم صحبت می‌کردند و این بار، لبه‌های واضح‌تری خواهیم دید. این مطمئناً گامی در مسیر درست است و احساس می‌کنیم که طراحی از Galaxy S24 Ultra الهام می‌گیرد که به نظر بسیاری همچنان یکی از بهترین گوشی‌ها از نظر طراحی به حساب می‌آید.

در مورد تاریخ عرضه هم باید گفت که سری گلکسی زد فولد 6 قرار است در ماه جولای عرضه شود. شرکت سامسونگ همچنین قصد دارد تعدادی دستگاه دیگر از جمله حلقه گلکسی، سری گلکسی واچ 7 و گلکسی زد فلیپ 6 را روانه بازار کند.

پست های مرتبط

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود