صفحه نمایش هوآوی P30 Pro به همراه ناچ: وقتی که هوآوی حق استفاده از صفحات نمایشی اینفینیتی O اولد را ندارد

گوشی هوشمند جدید سری P هوآوی این بار قرار است با نام P30 Pro رونمایی شود. نسل قبلی این گوشی هوشمند یعنی P20 بسیار عملکرد خوبی را از خود نشان داد و توانسته بود در تست دوربین و باتری انجام شده، آیفون ایکس اس مکس را شکست دهد و عملکرد بهتری را ثبت کند.

با این وجود توقعات از هوآوی P30 Pro بالا رفته، و انتظار عملکردی بهتر به نسبت نسل قبلی این سری، از این گوشی هوشمند می رود.

هوآوی P20 Pro

هوآوی P30 Pro حق استفاده از صفحه نمایش اینفینیتی O اولد را ندارد

این شرکت چینی قبل از این از صفحات نمایش IPS LCD با حفره ای در صفحه نمایش، که به صفحات اینفینیتی O معروف هستند، برای گوش های nova4 و Honor view 20 با کمک شرکت چینی BOE استفاده کرده است. اما برای این گوشی هوشمند جدید خود قرار است از صفحه نمایش اولد همانند خانواده میت 20 خود بهره ببرد.

جالب است بدانید تنها سامسونگ است که حق استقاده از صفحات نمایشی اینفینیتی O اولد شرکت BOE را برای گوشی های هوشمند خود دارد. به همین دلیل هوآوی مجبور است برای P30 Pro از ناچ برای صفحه نمایش استفاده کند.

هوآوی P20 Pro

خانواده میت 20 این شرکت از صفحات نمایشی با ناچ عریض در قسمت بالایی استفاده کردند و حال گویا هوآوی تصمیم گرفته است برای P30 Pro از ناچ واتر دراپ بهره ببرد. علاوه بر ناچ واتر دراپ، قرار است از صفحه نمایشی منحنی برای این گوشی هوشمند جدید نیز مورد استفاده قرار گیرد.

هوآوی میت 20 Pro

سامسونگ به هوآوی اجازه استفاده از صفحه نمایش اینفینی O اولد را خواهد داد؟

در حالی که تقریبا چند ماهی به رونمایی این گوشی هوشمند جدید هوآوی باقی مانده است، و به احتمال زیاد معرفی رسمی به سال میلادی جدید موکول خواهد شد، امکان این وجود دارد که هوآوی اجازه استفاده از چنین پنلی را برای صفحه نمایش این گوشی هوشمند داشته باشد.

با توجه به اینکه نزدیکترین رقیب سامسونگ، هوآوی می باشد و این شرکت چینی ادعا کرده است، تصمیم دارد در سال میلادی 2019 مقام اول فروش جهانی گوشی های هوشمند را به خود اختصاص دهد، شاید سامسونگ به این منظور هم شده است چنین اجازه ای را به هوآوی ندهد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

هر دو مدل آیفون 16 پرو و پرومکس اپل با لنز پریسکوپ مجهز می‌شوند

مدل‌های بعدی آیپد پرو احتمالاً مجهز به تراشه M5 اپل باشند

کل خط تولید سری آیفون 16 اپل از تراشه A18 بهره می‌برد !