مشخصات فنی شیائومی ردمی 7

شیائومی ردمی 7

به شخصه شیائومی یکی از شرکت های بسیار مورد علاقه ام می باشد. این شرکت نوپا، توانست با ارائه گوشی های هوشمند میان رده با امکانات بسیار مناسب و قیمت مناسب تر کاربران بسیاری را به سمت خود جلب کند. شاهکار این شرکت شیائومی ردمی نوت 7 بود که به محض ورود به بازار تمام پیش بینی های را از بین برد و به تنهایی رکورد عجیبی از خود به ثبت رسانید. بعد از آن نیز ردمی نوت 7 پرو رونمایی شد و حال شیائومی تصمیم به رونمایی ردمی 7 گرفته که مشخصات فنی این گوشی هوشمند را با هم مرور می کنیم.

شیائومی ردمی نوت 7

مشخصات فنی شیائومی ردمی 7

ردمی 7 همانند ردمی نوت 7 از صفحه نمایش 6.3 اینچی با رزولوشن 1520×720 پیکسلی، کیفیت HD پلاس را ارائه می کند. با توجه به مشخصات منتشر شده این گوشی هوشمند از باتری 3900 میلی آمپری بهره خواهد برد، با توجه به صفحه نمایش در نظر گرفته شده، چنین باتری با این میزان ظرفیت انتخاب مناسبی به نظر می رسد. رنگ بندی مشکی، قرمز، آبی، صورتی، سفید، سبز و خاکستری در نظر گرفته شده قطعا به زیبایی این گوشی هوشمند کمک شایانی خواهد کرد.

شیائومی ردمی نوت 7

اطلاع دقیقی از پردازنده در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند نداریم، اما ردمی 7 قرار است در مدل های مختلف با رم های 3 و 4 گیگابایتی و حافظه  داخلی 64 گیگابایتی روانه بازار شود. پیش بینی می شود همانند گوشی های هوشمند قبلی شیائومی این محصول نیز جزو گوشی های هوشمند میان رده این شرکت باشد.

اطلاعاتی از سنسور هایدوربین در نظر گرفته شده نیز تا به الان در دسترس نیست. اما به احتمال زیاد به زودی شاهد رونمایی ردمی 7 خواهیم بود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

عملکرد چندهسته‌ای تراشه A18 Pro نزدیک به تراشه دسکتاپی M1 است !

اپل گوشی‌های آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس را در رویداد It’s Glowtime معرفی کرد

اپل گوشی‌های آیفون 16 و آیفون 16 پلاس را در رویداد It’s Glowtime معرفی کرد