معرفی رسمی سامسونگ گلکسی A20 / صفحه نمایشی زیبا با ناچ اینفینیتی V

سری جدید A گوشی های هوشمند میان رده سامسونگ، با امکاناتی مناسب و البته قیمت مناسب (البته نه برای ما) روانه بازار شدند. سامسونگ گلکسی A10 با بهره بردن از تنها یک سنسور برای دوربین اصلی اولین گوشی این سری بود و حال نوبت به سامسونگ گلکسی A20 رسیده تا با امکاناتی بهتر به نسبت سری قبلی روانه بازار شود.

سامسونگ گلکسی A20 با صفحه نمایش زیبای اینفینیتی V

پیش از این همانطور که گفته بودیم سامسونگ در مراسمی از ناچ های زیبایی که برای گوشی های آینده خود طراحی کرده بود پرده برداری کرد و بعد از آن شاهد ناچ اینفینیتی o بودیم که ابتدا برای سامسونگ گلکسی A8s و سپس برای گوشی های خانواده گلکسی اس 10 این شرکت کره ای مورد استفاده قرار گرفت.

شاید زیبا ترین ناچ در بین طراحی های ناچ در نظر گرفته شده همان اینفینیتی o باشد، اما ناچ های دیگر نیز با کمترین میزان اشغال صفحه نمایش، چهره یکدست و زیبایی را ارائه می کنند. اما جالب است که با وجود بهره بردن از چنین صفحه نمایشی این امکان نیز وجود داشت تا قابلیت سنسور حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش این گوشی در نظر گرفته شود، اما چنین قابلیتی را در قسمتی پشتی گوشی مشاهده می کنیم.

سامسونگ گلکسی A20

گلکسی A20 نیز از صفحه نمایش 6.4 اینچی سوپر آمولد با ناچ اینفینیتی V بهره می برد. پردازنده اگزینوس 7884 با رم 3 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 128 گیگابایتی قابل ارتقاء میکرو اس دی تا 512 گیگابایت برای این گوشی هوشمند میان رده در نظر گرفته شده است.

اما قطعا مهمترین ویژگی گوشی های هوشمند میان رده، سنسور های دوربین در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند می باشد. گلکسی A20 نیز به دو سنسور 13+5 مگاپیکسلی به ترتیب با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.9 و f/2.2  برای دوربین اصلی دوگانه به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی دوربین سلفی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 مجهز شده است.

تا کنون تنها این محصولات در کشور روسیه در دسترس کاربران قرار گرفته و قیمت 217 دلاری نیز برای تنها مدل این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

اپل نسخه iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر کرد

کوالکام احتمالاً معماری تراشه‌های گوشی و لپ‌تاپ را تحت عنوان Elite ترکیب کند

قیمت تراشه دیمنسیتی 9400 شرکت مدیاتک با 20 درصد افزایش قیمت همچنان ارزان‌تر از اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام خواهد بود

2 نظرات

حسنی فروردین 26, 1398 - 5:40 ب.ظ
سلام این گوشی بلافاصله بعد لز M20 معرفی شده آیا نسبت به M20 امتیازی دارد؟ با توجه به اینکه سری A نسبت به سری J , M وضعیت بهتری دارد- به نظر شما A20 بگیرم یا M20??? لطفا پاسخ به hassani20200@gmail.com ارسال فرمایید
رامین توسلی فروردین 27, 1398 - 12:27 ب.ظ
با سلام! گوشی های میان رده سری A سامسونگ جدیدترین محصولات این شرکته و جایگزینی برای سری های C و J قدیمی سامسونگ هستند. در جایگاه مقایسه قطعا گلکسی A20 از امکانات بهتری بهره مند شده اما خوب به طبع قیمت بالاتری داره. پیشنهاد می کنم مطلب های سامسونگ گلکسی A20 و گلکسی M20 در وب سایت مطالعه کنید قطعا تو انتخاب بهترتون کمک میکنه چون هر شخصی بنا به سلیقه شخصی توقعات از گوشی داره که با بقیه متفاوته
دیدگاه بگذارید