انتشار مشخصات فنی و قیمت گوشی های موتورولا Moto Z4 و Moto Z4 Force

در خبری که دیروز منتشر شده بود، موتورولا Moto Z4 به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند این شرکت که قرار است در آینده نزدیک از این گوشی هوشمند رونمایی کند و شاهد انتشار تصویری از این گوشی هوشمند نیر بوده ایم. اما حال، مشخصات فنی اصلی و قیمت های در نظر گرفته شده برای این محصول جدید در کنار یک گوشی قدرتمند تر با نام موتورولا Moto Z4 Force منتشر شده که در ادامه به جزئیات و قیمت های در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند می پردازیم.

موتورولا Moto Z4

با توجه به مشخصات و قیمت در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، می شود این محصول را از سری گوشی های میان رده دانست. یکی از نقاط قوت در نظر گرفته شده، صفحه نمایش 6.4 اینچی اولد این گوشی هوشمند می باشد، بهره بردن از چنین صفحه نمایشی باعث شده تا این گوشی هوشمند در صفحه نمایش خود به قابلیت جذاب و کارآمد سنسور حسگر اثر انگشت مجهز شود. برای دوربین اصلی نیز تنها یکی سنسور استفاده شده، شاید کمی نا امید کننده باشد اما باید بدانید که سنسور قدرتمند 48 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.6 برای دوربین اصلی در نظر گرفته شده است.

موتورولا Moto Z4

برای دوربین سلفی قرار گرفته در ناچ بسیار کوچگ واتردراپ مانند این گوشی هوشمند نیز از سنسور 24.8 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.9 بهره مند شده. پردازنده اسنپدراگون 675 به همراه باتری 3632 میلی آمپری از دیگر مشخصات فنی این محصول می باشد. با توجه به بهره بردن از پردازنده 11 نانومتری، و طبعا مصرف انرژی بیشتر به نسبت پردازنده های 7 نانومتری خواهند داشت، انتخاب چنین میزان ظرفیتی باتری، چندان عملکرد قدرتمندی را از خود نشان نخواهد داد.

موتورولا Moto Z4

قیمت 399 دلاری در نظر گرفته شده با توجه به مشخصات فنی و البته صفحه نمایش بسیار با کیفیت این گوشی هوشمند، مقرون بصرفه به نظر می رسد.

موتورولا Moto Z4 Force

این بار موتورولا نیز تصمیم گرفته تا از پردازنده قدرتمند 7 نانومتری اسنپدراگون 855 استفاده کند. در کنار این اتفاق نیز پیش بینی می شودکه سنسور های دوربین اصلی سه گانه ای برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته خواهد شد. دوربین اصلی سه گانه این گوشی هوشمند قرار است از سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.6، سنسور 13 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 فوق عریض به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 بهره مند شود.

صفحه نمایش مشابه با مدل استاندارد و طراحی کلی در نظر گرفته شده نیز همانند موتورولا Moto Z4 می باشد. قیمت 650 دلاری در نظر گرفته شده با توجه به مشخصات فنی که در حد و اندازه های یک پرچمدار می باش، قیمت مناسبی به نظر ومی رسد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

چرا آیفون 15 غیر Pro از قابلیت Apple Intelligence نسخه iOS 18 پشتیبانی نمی‌کند ؟

اپل لیست آیفون‌های سازگار با iOS 18 را اعلام کرد

اپل اعلام کرد که آیفون سرانجام از پیام‌رسان RCS در iOS 18 بهره می‌برد