تصاویر گرفته شده توسط وان پلاس 7 پرو بر روی جلد مجله های معروف هندی

وان پلاس 7 پرو به همراه وان پلاس 7 قرار است بزودی بصورت رسمی رونمایی شوند. گل سر سبد این پرچمداران جدید قرار است از سنسور های دوربین قدرتمند سه گانه ای بهره مند شود و پیش از این نیز شاهد انتشار تصاویری که توسط دوربین اصلی مدل پرو این گوشی هوشمند گرفته شده بود منتشر شد. حتی پیش از رونمایی رسمی این محصولات جدید مشخصات فنی جامع در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند به بیرون درز پیدا کرد و شاهد استفاده مشخصات فنی قدرتمند برای این گوشی های هوشمند بودیم.

تصاویری با کیفیت بدون ویرایشات نرم افزاری

حال نیز بعد از شایعات داغ منتشر شده این بار شاهد اتفاقی جدید برای این گوشی هوشمند بودیم. دو مجله معروف هندی بر روی جلد خود این هفته عکس هایی از بازیگران معروف بالیوودی را منتشر کردند. نکته جالب این اتفاق، ثبت این تصاویر به وسیله دوربین های اصلی این گوشی هوشمند می باشد.

تصاویر گرفته شده توسط وان پلاس 7 پرو روی جلد مجله معروف هندی

اما شرکت وان پلاس اعلام کرده که این تصاویر بدون هیچگونه ویرایشات نرم  افزاری می باشد. اما مشخص نیست که تصاویر گرفته شده در حالت خودکار دوربین های اصلی این گوشی هوشمند به ثبت رسیده یا در حالت pro که قابلیت تنظیم دستی را نیز خواهد داشت. به هر حال وان پلاس سعی دارد پیش از رونمایی رسمی این گوشی های هوشمند محبوبیت این محصولات جدید را در میان کاربران این شرکت به دست آورد.

تصاویر گرفته شده توسط وان پلاس 7 پرو روی جلد مجله معروف هندی

با توجه به کیفیت مناسب تصاویر گرفته شده توسط سنسور های دوربین اصلی این گوشی هوشمند، چندان هم بعید نیست. تاریخ 14 می (24 اردیبهشت) برای رونمایی رسمی این گوشی های هوشمند در نظر گرفته شده است. باید منتظر بود و شاهد جزئیات دقیق در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند باشیم.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !