تاریخ عرضه و زمان رونمایی گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 5G

سامسونگ گلکسی اس 10 5G

بعد از رونمایی گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10، این شرکت کره ای از رونمایی و عرضه اولین گوشی هوشمند، با قابلیت پشتیبانی شبکه های اینترنتی نسل پنجم یعنی سامسونگ گلکسی اس 10 5G خبر داد. سوای پشتیبانی از اینترنت 5G قابلیت های ویژه دیگری نیز برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده که برای اطلاعات بیشتر به مطلب سامسونگ گلکسی اس 10 5G مراجعه کنید. حال تاریخ عرضه به همراه قیمت در نظر گرفته شده برای اولین گوشی 5G مشخص شده است.

سامسونگ گلکسی اس 10 5G

شروع نسل جدید شبکه های اینترنتی زودتر از آنچه که فکر می کنید

شاید تا به الان بدقولی های زیادی را برای راه اندازی نسل جدید شبکه های اینترنتی 5G شنیده ایم، اما دیگر تا چند روز آینده شاهد رونمایی اولین گوشی هوشمند با قابلیت پوشش چنین شبکه های اینترنتی خواهیم بود و بار دیگر سامسونگ پیش قدم شده است.

با توجه به خبری که جدیدا منتشر شده، به احتمال زیاد در تاریخ 4 آوریل (16 اسفند) شاهد عرضه سامسونگ گلکسی اس 10 5G به بازار خواهیم بود. طبق آنچه پیش بینی می شد، این گوشی هوشمند ابتدا در دسترس شهروندان کره جنوبی قرار خواهد گرفت. مقصد بعدی  این گوشی هوشمند بازار امریکا خواهد بود و احتمالا بعد از آن شاهد عرضه این گوشی هوشمند در بازار های کشور های اروپایی خواهیم بود.

سامسونگ گلکسی اس 10 5G

برای مدل 256 گیگابایتی قیمت 1231 دلاری و برای مدل 512 گیگابایتی این گوشی هوشمند قیمت 1366 دلاری در نظر گرفته شده. اما سوای عرضه اولین گوشی هوشمند 5G جهان، سامسونگ با رخ دادن چنین اتفاقی موفقیت مهمی را کسب می کند، زیرا نه تها رقیب دیرینه این شرکت کره ای یعنی هواوی نتوانسته هنوز محصولی با قابلیت پوشش شبکه های اینترنتی نسل پنجم را عرضه کند، بلکه با توجه به تحریم های اعمال شده حتی حق عرضه چنین گوشی های هوشمندی را در بسیاری از بازار های کشور های امریکایی و اروپایی و حتی برخی کشور های آسیایی را نیز ندارد.

منبع: sammobile

پست های مرتبط

لیست گوشی‌های پیکسل سازگار با اندروید 15

اپل به زودی آپدیت iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر می‌کند

آیفون 16 پرو مکس اپل در تست افتادن گوشی به خوبی عمل نکرد و گلس جدید سرامیک شیلد ترک خورد !