تصاویر رسمی منتشر شده از اپو رنو: خبری از زوم 10 برابری نیست

مدل معمولی اپو رنو

اپو مدتی پیش از راه اندازی خط تولید جدید گوشی های هوشمند خود با نام رنو را داده بود، بعد از آن شاهد تصاویر ثبت شده توسط سنسور های دوربین اصلی اپو رنو بودیم که قابلیت 10 برابری زوم سنسور های دوربین اصلی این گوشی هوشمند را نشان می داد. البته تیزر رسمی دیگری نیز از این محصول جدید منتشر شده و ما شاهد استفاده از سنسور هایی با زوم 10 براری به همراه پردازنده 7 نانومتری اسنپدراگون 855 برای این گوشی هوشمند بودیم اما حال دیگر اطلاعات دقیق از اپو رنو منتشر شده که شما را هم متعجب می کنید.

تصاویر و مشخصات فنی منتشر شده از اپو رنو

یک خبر خوش و یک خبر بد داریم، ترجیح داده ایم اول خبر بد را بگوییم، البته پیش از این نیز این خبر را شنیده بودیم، اما این تصاویر که مشاهده می کنید، نه قرار است از سنسور های دوربین اصلی با قابلیت زوم 10 برابری بهره مند شود و خبری از پردازنده 7 نانومتری اسنپدراگون 855 نیز نیست.

اپو برای این گوشی جدید خود همانند اپو اف 11 پرو از دوربین سلفی پاپ اپ بهره برده، برای دوربین های اصلی نیز از دو سنسور 48 مگاپیکسلی به همراه یک سنسور 5 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی پاپ اپ نیز زا دیگر مشخصات اپو رنو می باشد.

اما خبر خوش، قطعا بعد از رونمایی رسمی این گوشی هوشمند شاهد پرده برداری اپو از گوشی هوشمندی با قابلیت زوم 10 برابری و مجهز به پردازنده اسنپدراگون 855 خواهیم بود. اما هنوز زمانی برای این اتفاق مشخص نشده است.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد