تصاویر منتشر شده از قاب پشتی در نظر گرفته شده برای گوشی جدید سامسونگ گلکسی A20 ای

سامسونگ سری جدید A گوشی های هوشمند میان رده خود را با رونمایی گلکسی A10 آغاز کرد. بعد از رونمایی اولین گوشی سری A گوشی های میان رده سامسونگ شاهد رونمای گلکسی A20 با بهره بردن از مشخصات فنی بهتر و البته سنسور های در نظر گرفته شده با کیفیت تری بودیم. اما قطعا تا به الان شاهکار این سری از محصولات میان رده سامسونگ، گوشی گلکسی A70 می باشد که برخی از مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، دست کمی از یک پرچمدار ندارد.

سامسونگ گلکسی A20 ای شاید ارزانتر از مدل استاندارد

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از گلکسی A20 ای نداریم. تنها تصویری از قاب پشتی طراحی شده برای این گوشی هوشمند منتشر شده. همانطور که در تصویر می بینید به احتمال زیاد همانند سامسونگ گلکسی A20 شاهد استفاده از دوربین سلفی دوگانه برای این محصول میان رده جدید سامسونگ خواهیم بود. محل قرار گیری فلش ال ای دی نیز مشخص شده و در کنارش بریدگی دیده می شود که به احتمال قریب به یقین محل قرار گیری سنسور حسگر اثر انگشت خواهد بود.

پیش از این زمانی که صحبت از استفاده از سنسور حسگر اثر انگشت در قسمت پشتی گوشی می شد، مطمئن می شدیم که صفحه نمایش IPS LCD برای آن گوشی در نظر گرفته شده، زیرا در صورت استفاده از صفحه نمایش اولد، چنین امکانی وجود خواهد داشت که قابلیت اسکن اثر انگشت در صفحه نمایش ممکن شود. اما گلکسی A20 معادلات را به هم ریخت. این گوشی هوشمند در حالی که از صفحه نمایش اولد با کیفیتی بهره مند شده بود اما از قابلیت امنیتی اسکن اثر انگشت در قسمت پشتی استفاده کرد.

اما پیش بینی می کنیم با توجه به پسوند در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، گلکسی A20 ای از قیمت پایین ترین به نسبت گلکسی A20 برخوردار باشد و به همین دلیل ممکن است شاهد استفاده از صفحه نمایش IPS LCD باشیم.

منبع:  gsmarena

پست های مرتبط

اپل نسخه iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر کرد

کوالکام احتمالاً معماری تراشه‌های گوشی و لپ‌تاپ را تحت عنوان Elite ترکیب کند

قیمت تراشه دیمنسیتی 9400 شرکت مدیاتک با 20 درصد افزایش قیمت همچنان ارزان‌تر از اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام خواهد بود