لپ تاپ گیمینگ Nitro 5 ایسر کمتر از 500 دلار!

لپ تاپ های گیمینگ رده خاصی از لپ تاپ ها هستند که در کنار تمام ویژگی های یک لپ تاپ خوب باید از سخت افزار قدرتمند استفاده کنند. در لپ تاپ های گیمینگ می توان یک نقطه مشترک پیدا کرد، آن هم پردازنده گرافیکی قدرتمند است.

اخیراً ایسر از لپ تاپ گیمینگی رونمایی کرده است از پردازنده گرافیکی RX 560X استفاده می کند. این پردازنده گرافیکی با معماری Polaris وارد میدان شد. پردازنده گرافیکی که در لپ تاپ ها می تواند فرکانس کاری 1170 تا 1275 مگاهرتز را ممکن سازد. مقدار 4 گیگابایت حافظه تصویری با رابط حافظه 128 بیتی و فرکانس 6000 مگاهرتز از دیگر مشخصات این پردازنده گرافیکی است.

اما  پردازنده ای که ایسر برای این لپ تاپ گیمینگ در نظر گرفته است از نوع رایزن 5 با کد 2500U است که می تواند فرکانسی برابر با 2.0 تا 3.6 گیگاهرتز را تولید کند. از دیگر مشخصات این لپ تاپ باید به 8 گیگابایت رم و هارد 1 ترابایتی اشاره کرد. البته کاربرانی که خواهان استفاده از سالید خشک SSD هستند می توانند با 50 دلار اضافه از این ویژگی بهره مند شوند. صفحه نمایش این لپ تاپ با رزولوشن 1080 پیکسل گزینه مناسبی برای اجرای بازی ها با این سخت افزار است.

اما مهمترین مزیت این لپ تاپ قیمت بسیار مناسب آن است. به طوری که اخیرا نیترو 5 ایسر در خرده فروش ها و فروشگاه اینترنتی ebay با قیمت 429.99 دلار دیده شده است. این قیمت را می توان برای یک لپ تاپ گیمینگ بسیار مناسب ارزیابی کرد.

پست های مرتبط

شرکت Razer لپ‌ تاپ گیمینگ Blade 18 خود را عرضه کرد : پردازنده Core i9-14900HX، کارت گرافیک RTX 4090 و فناوری Thunderbolt 5 !

مک‌بوک ایر M3 با اتصال به دو مانیتور خارجی نصف عملکرد خود را از دست می‌دهد!

مک‌ بوک ایر M3 به دلیل نداشتن فن عملکرد خوبی را در کارهای سنگین ارائه نمی‌دهد