تصاویر گرفته شده از سنسور های دوربین اصلی اپو رنو بدوم زوم 10 برابری

اپو رنو

اپو رنو به عنوان محصول جدید این شرکت چینی قرار است بزودی رونمایی شود و این روز ها خبر های بساری را از این گوشی هوشمند شاهد بودیم. از تصاویر ثبت شده از سنسور هایی با قابلیت زوم 10 برابری تا تیزر رسمی منتشر شده، نشان از رونمایی یک محصول جدید و قدرتمند را می داد. اما بعد از آن مشخص شده که اپو قصد تولید دو مدل از سری رنو گوشی های هوشمند خود را دارد و این بار مدل استاندارد این گوشی هوشمند، زودتر از مدل دیگر و قدرتمند تر قرار است وارد بازار شود. حال نیز تصاویر گرفته شده ای از سنسور های اصلی این گوشی هوشمند منتشر شده.

تصاویری با کیفیت اما خبری از زوم 10 برابری نیست

اپو تصمیم گرفت تا پیش از رونمایی از این گوشی هوشمند جدید که با توجه به امکانات در نظر گرفته شده از سری محصولات میان رده این شرکت خواهد بود، تصاویری منتشر کرد. سنسور های دوربین ها اصلی دو گانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور عمقی 5 مگاپیکسلی برای این گوشی در نظر گرفته شده.

شاید اپو رنو توانایی زوم 10 برابری را نداشته باشد، اما بهره بردن از سنسور 48 مگاپیکسلی قدرتمند، توانایی ثبت تصاویر با کیفیت بسیار خوبی را به این گوشی هوشمند خواهد داد. تصاویری که مشاهده می کنید توسط اپو رنو مدل استاندارد گرفته شده. البته بعد از رونمایی این محصول نیز شاهد رونمایی مدل ویژه اپو رنو با دوربین های اصلی سه گانه و پردازنده قدرتمند 7 نانومتری اسنپدراگون 855 خواهیم بود. این مدل ویژه علاوه بر توانایی زوم 10 برابری از مودمی با قابلیت پوشش شبکه های اینترنتی 5G نیز پشتیبانی خواهد کرد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

لیست گوشی‌های پیکسل سازگار با اندروید 15

اپل به زودی آپدیت iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر می‌کند

آیفون 16 پرو مکس اپل در تست افتادن گوشی به خوبی عمل نکرد و گلس جدید سرامیک شیلد ترک خورد !