تصاویر HANDS_ON اپو K3 به همراه برخی مشخصات فنی و قیمت

اپو K3

در حالی که اپو تاریخ 23 می یعنی 2 خرداد را برای رونمایی رسمی جدیدترین گوشی هوشمند میان رده خود در نظر گرفته بود، حال پیش از رونمایی تصاویر HANDS_ON اپو K3 به همراه برخی مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند به بیرون درز پیدا کرده.

پیش از بیان هر گونه مشخصات در نظر گرفته شده برای این محصول باید گفت، این گوشی از سری گوشی های هوشمند میان رده این شرکت محسوب می شود. اما اپو همانطور که همیشه در زمینه تولید گوشی های هوشمند میان رده عملکرد خوبی را از خود نشان داده، با توجه به مشخصات پیش بینی شده، این محصول میان رده نیز توجه بسیاری از کاربران را به سمت خود جلب خواهد کرد.

مشخصات فنی  و تصاویر HANDS_ON اپو K3

با توجه به انتشار تصاویر HANDS_ON اپو K3، مشاهده می کنیم که اپو از دوربین های اصلی دو گانه ای برای این گوشی هوشمند استفاده کرده. اما نکته جالب حذف سنسور اثر انگشت از قسمت پشتی و قرار دادن این قابلیت جذاب در صفحه نمایش می باشد.

به عنوان یک گوشی هوشمند میان رده رخ دادن چنین اتفاقی، بسیار خوشایند می باشد. یکی دیگر از اتفاقات جالب و خوشایند، حذف ناچ از صفحه نمایش 6.5 اینچی اولد، به لطف استفاده از دوربین سلفی پاپ آپ می باشد.

اپو پیش از این برای گوشی های اپو رنو و اپو رنو 10 ایکس زوم، از چنین طراحی بهره برده بود. طراحی دوربین سلفی که با نام طراحی بال کوسه شناخته می شد. اما برای این محصول دیگر از چنین طراحی استفاده نشده و سنسور دوربین سلفی با توجه به اینکه دوربین های اصلی در قسمت مرکزی پشت گوشی قرار گرفته اند، دقیقا بالای دوربین های اصلی و در قسمت مرکزی در نظر گرفته شده است.

اپو رنو 10 ایکس زوم

پردازنده اسنپدراگون 710 با رم 8 گیگابایتی و حافظه د اخلی 256 گیگابایتی از دیگر مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می باشد. اپو از فناوری VOOC 3.0 شارژ سریع برای باتری 3765 میلی آمپری این گوشی هوشمند میان رده استفاده کرده. فناوری اختصاصی اپو یعنی VOOC، قابلیت شارژ میزان 75 درصدی باتری را در مدت زمان 30 دقیقه دارد.

قیمت کمتر از 275 دلاری که برای این گوشی هوشمند پیش بینی می شود، با توجه به مشخصات فنی در نظر گرفته شده، قیمت بسیار مناسب و مقرون بصرفه ای به نظر می رسد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

هر دو مدل آیفون 16 پرو و پرومکس اپل با لنز پریسکوپ مجهز می‌شوند

مدل‌های بعدی آیپد پرو احتمالاً مجهز به تراشه M5 اپل باشند

کل خط تولید سری آیفون 16 اپل از تراشه A18 بهره می‌برد !