سامسونگ گلکسی نوت 10 پرو به باتری 4500 میلی آمپری مجهز خواهد شد

سری جدید گوشی های نوت سامسونگ در سال جاری رونمایی خواهند شد. سامسونگ گلکسی نوت 10 پرو و نوت 10 به عنوان پرچمداران جدید سری نوت این شرکت در سال جاری رونمایی خواهند شد. تا به الان هیچ مشخصاتی از این گوشی هوشمند بصورت جدی حتی در حد شایعه نیز منتشر نشده.  تنها می دانیم که گلکسی نوت 10 پرو نامی خواهد بود که برای یک مدل از این پرچمداران در نظر گرفته خواهد شد. اما این بار با مشاهده تصویری از باتری با کد سری نوت، میزان ظرفیت باتری در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند مشخص شده است.

باتری 4500 میلی آمپری همانند گلکسی اس 10 5G

با توجه به تصویری که مشاهده می کنید، این گوشی هوشمند قرار است از باتری 4500 میلی آمپری بهره مند شود. با توجه به اینکه قطعا پرچمداران جدید سری نوت سامسونگ از پردازنده های 7 نانومتری نسل جدید بهره خواهند برد و این پردازنده ها، مصرف انرژی را تا میزان چشم گیری کاهش خواهند داد، انتخاب چنین باتری برای این گوشی هوشمند انتخاب بسیار مناسبی به نظر می رسد.

باتری 4500 میلی آمپری سامسونگ گلکسی نوت 10 پرو

گلکسی نوت 10 پرو با بهره بردن از چنین باتری، به نسبت باتری در نظر گرفته شده 4000 میلی آمپری برای گلکسی نوت 9، و همچنین پردازنده 7 نانومتری در حال که گلکسی نوت 9 از پردازنده 11 نانومتری بهره می برد، توقع می رود عملکرد بسیار خوبی را از باتری 4500 میلی آمپری این گوشی هوشمند شاهد باشیم.

مشخصات فنی در نظر گرفته شده دیگری از این گوشی هوشمند تا به الان منتشر نشده، تنها پیش بینی می شود، همانند گلکسی اس 10 5G، سامسونگ برای این گوشی هوشمند خود نیز از دوربین های اصلی چهار گانه ای استفاده کند و از طرفی خبر هایی از حذف کامل ناچ صفحه نمایش به گوشی می رسد که شاید پیش خود فکر کنید که این گوشی از دوربین سلفی پاپ آپ برای این منظور استفاده خواهد کرد که در این مورد هم اخباری از در نظر گرفتن سنسور دوربین سلفی بر روی قلم هوشمند این گوشی شنیده شده است.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

سامسونگ احتمالاً مدل پایه را در سری تبلت‌های گلکسی تب اس 10 عرضه نکند

تنها چند هفته قبل از رویداد Unpacked، رنگ‌ گوشی‌های گلکسی Z Fold 6 و Z Flip 6 سامسونگ فاش شد

گوشی گلکسی اس 25 اولترا سامسونگ احتمالاً باریک‌تر و با گوشه‌های گرد خواهد بود