اضافه شدن حالت شب به نرم افزار گوگل کروم گوشی های اندرویدی به همراه نحوه فعال سازی

یکی از قابلیت های کاربردی و جذاب در نظر گرفته شده برای نرم افزار های مختلف، استفاده از حالت شب بوده. گوگل کروم نیز چندی پیش با دریافت بروزرسانی جدید به حالت شب و یا همان Dark mode مجهز شد. حال نیز با با انتشار بروزرسانی جدید ابن نرم افزار برای گوشی های اندرویدی، از این پس این گوشی های هوشمند نیز از حالت شب گوگل کروم بهره مند خواهند شد. البته حالت شب در نظر گرفته شده تنها مزیت بروزرسانی جدید نمی باشد و بسته امنیتی جدید نیز برای این نرم افزار در نظر گرفته شده است.

نحوه فعال سازی حالت شب گوگل کروم

طراحی های در نظر گرفته شده برای حالت شب این نرم افزار به گونه ای می باشد که، نور زیاد و زننده به طور کامل برای نوشته ها و حتی صفحه گوگل کزوم، در حالت فعال سازی dark mode بطور کامل از بیت رفته است.

برای فعال سازی این قابلیت در ابتدا باید جمله chrome://flags/#enable-android-night-mode را در قسمت آدرس اینترنتی این نرم افزار قرار دهید. بعد از این کار و شروع جستجو، شما به صفحه ای جدید ارجاع داده می شوید.

در منو مشاهده شده در این صفحه گزینه Android Chrome UI dark mode را انتخاب کنید و در صفحه باز شده گزینه Enabled را انتخاب کنید.

با طی کردن این مراحل حالت شب نرم افزار کروم فعال می شود. اما نگران نباشید برای هر بار فعال سازی این قابلیت لازم نیست مراحل بالا را بگذرانید. بعد از یک بار انجام مراحل گفته شده، از این پس برای فعال سازی این قابلیت کافی است به بخش تنظیمات کروم رفته و حالت شب را انتخاب کنید، برای فعال کردن حالت شب مراحل Settings > Dark mode menu. را انجام دهید.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

مایکروسافت واحد سرعت رم را در Task Manager از MHz به MT/s تغییر می‌دهد

تراشه M4 اپل احتمالاً برتری خاصی نسبت به تراشه M3 در بارهای کاری غیر ردیابی پرتو نداشته باشد

اپل از تراشه‌های M2 Ultra و M4 برای ساخت سرورهای هوش مصنوعی استفاده می‌کند