گوگل پیکسل 3a و پیکسل 3a ایکس ال تا یک هفته آینده رونمایی خواهند شد

گوگل بعد از موفقیت کسب کرده در رونمایی گوشی های پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال، این بار تصمیم گرفته تا دو گوشی هوشمند میان رده از این سری از محصولات خود را با نام ها گوگل پیکسل 3a و پسکل 3a ایکس ال با قیمتی مقرون بصرفه تر و مشخصات فنی ضعیف تر روانه بازار کند.

بعد از شایعات بسیار منتشر شده و البته تصاویر مختلف از این گوشی های هوشمند، این بار گوگل تاریخ رسمی 8 می (18 اردیبهشت) را برای رونمایی رسمی این گوشی های میان رده خود در نظر گرفته است.

طراحی مشابه و کارآمدی قابل قبول

در حالی که بعد از معرفی گوشی های پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال این شرکت، همگان به استفاده از تنها یک سنسور برای دوربین اصلی این گوشی های هوشمند ایراد گرفتند، اما طولی نکشید که گوگل ثابت کرد با این محصولات خود می تواند خیلی از غول های این  عرصه را به زانو در آورد. برای مثال، دوربین اصلی پیکسل 3 با فعال بودن حالت شب توانست عملکرد بسیار بهتری در مقابل آیفون ایکس اس مکس از خود نشان دهد.

تاریخ رونمایی رسمی گوگل پیکسل 3a و پیکسل 3a ایکس ال

حال نیز گوگل تصمیم گرفته تا از سری همین گوشی های هوشمند محصولات میان رده ای را روانه بازار کند. در تصاویر پیشین منتشر شده از این گوشی های هوشمند، در تصویر صفحه نمایش شاهد تاریخ 7 می بودیم و حال می دانیم که 8 می برای رونمایی رسمی این گوشی های میان رده در نظر گرفته شده است.

گوگل پیکسل 3a و پیکسل 3a ایکس ال

اطلاعات دقیقی تا به الان از مشخصات در نظر گرفته شده برای محصولات میان رده جدید گوگل در دسترس نیست، اما پیش بینی می شود پردازنده های اسنپدراگون 670 و اسنپدراگون 710 به ترتیب برای پیکسل 3a و پیکسل 3a ایکس ال در نظر گرفته شود. با توجه به بهره بردن از تنها یکی سنسور برای دوربین اصلی، گوگل از سنسور 12 مگاپیکسلی استفاده کرده. برای دوربین سلفی نیز سنسور 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

اپل نسخه iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر کرد

کوالکام احتمالاً معماری تراشه‌های گوشی و لپ‌تاپ را تحت عنوان Elite ترکیب کند

قیمت تراشه دیمنسیتی 9400 شرکت مدیاتک با 20 درصد افزایش قیمت همچنان ارزان‌تر از اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام خواهد بود