انتشار تصاویر گرفته شده توسط سنسور های فوق عریض و زوم دوربین اصلی وان پلاس 7 پرو

وان پلاس 7 پرو

وان پلاس 7 پرو به عنوان گل سرسبد پرچمداران جدید این شرکت قرار است در تاریخ 14 می (24 اردیبهشت) بصورت رسمی رونمایی شود. این اولین محصول وان پلاس خواهد بود که از تعداد سه سنسور برای دوربین های اصلی خود بهره مند خواهد شد. البته سنسور تله فوتو در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند باعث شده تا قابلیت زوم 3 برابری اپتیکال را نیز داشته باشد.

پیش از این تصاویری که توسط سنسور های دوربین اصلی این گوشی هوشمند گرفته شده در حالت های مختلف منتشر شد و شاهد بودیم که به نسبت محصولات گذشته خود، پیشرفت بسیار چشم گیری داشته است. حال نیز تصاویری جدید و البته با کیفیت بسیار بهتری که گفته شده توسط دوربین های اصلی وان پلاس پرو به ثبت رسیده منتشر شده است.

تصاویری کمی مشکوک

اگر یادتان باشد هواوی تصاویری را منتشر کرده بود ک ادعا داشت توسط سنسور های دوربین اصلی گوشی پی 30 پرو گرفته شده که مشخص شد این تصاویر توسط دوبین حرفه ای DSLR گرفته شده است. حال نیز شاید بسیاری ها شک کنند که با توجه به مقایسه این تصاویر به نسبت تصاویر قبلی منتشر شده کیفیت بسیار بالاتری دارند، باز هم همانند هواوی این تصاویر مربوط به وان پلاس 7 پرو نباشد.

اما در کل سنسور فوق عریض به همراه سنسور زوم 3 برابری اپتیکال عملکرد بسیار خوبی را با توجه به تصاویری که منتشر شده داشته است. در یکی از تصاویر زوم بیشتری را می بینیم که از حالت اپتیکال به حال دیجیتال تغییر وضعیت می دهد اما باز هم کیفیت تصویر مناسبی را ارائه می کند که شک ما را بیشتر از مپیش تحریک می کند.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد