اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

صفحه‌نمایش‌های سامسونگ در صنعت گوشی‌های هوشمند فرمانروایی می‌کنند و حتی اپل به مدت طولانی بزرگترین مشتری سامسونگ بوده است. اپل به سراغ شرکت‌های دیگری هم رفته، اما وقتی صحبت از پریمیوم‌ترین نمایشگرها به میان می‌آید، سامسونگ جایی است که پول خرج می‌شود و اکنون به نظر می‌رسد هر دو شرکت قراردادی برای ساخت یک آیفون تاشو امضا کرده‌اند.

اگرچه اطلاعات زیادی در مورد این خبر وجود ندارد، اما گزارشی در این باره وجود دارد که شرکت‌های اپل و سامسونگ هر دو وارد یک معامله شده‌اند و به نظر می‌رسد که جزئیات این معامله در مورد توسعه دستگاه‌های تاشو بوده و یعنی در آینده قرار است شاهد یک آیفون تاشو باشیم که نمایشگر آن توسط Samsung Display ارائه می‌شود. این خبر بسیار هیجان‌انگیزی برای همه کاربران اپل خواهد بود، اما مسئله‌ای که اینجا وجود دارد این است که اولین دستگاه تاشو اپل چه نوع دستگاهی خواهد بود. احتمالاً ساخت آیفون تاشو ابتدا محقق نشود و اول یک آیپد تاشو به تولید برسد.

در مورد جدول زمانی هم باید گفت دور از انتظار است که در سال 2024 شاهد یک آیفون تاشو باشیم و از آنجایی که اپل به تازگی آیپد ایر و آیپد پرو جدید را منتشر کرده، حتی بعید به نظر می‌رسد به این زودی‌ها اعلامیه‌ای از آن ببینیم. احتمال می‌رود این شرکت به طور رسمی این دستگاه تاشو را در زمان رونمایی از آیفون 16 معرفی کند. در هر صورت جالب اینجاست که اگر آیفون تاشو را داشته باشیم این دستگاه با سری گلکسی زد فولد وارد رقابت می‌شود و بازار احتمالاً در آستانه ورود به عصر جدیدی از گوشی‌های هوشمند تاشو با آیفون تاشو قرار می‌گیرد.

پست های مرتبط

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد

اندروید 15 عمر باتری را در حالت استندبای به اندازه 3 ساعت افزایش می‌دهد

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !