نوبیا رد مجیک 3 با صفحه نمایش 90 هرتزی و مشخصات فنی قدرتمند

ZTE این بار تصمیم گرفته تا گوشی گیمینگ جدید خود را با نام نوبیا رد مجیک 3 روانه بازار کند. این گوشی گیمینگ با بهره بردن از یهترین مشخصات فنی مناسب و صفحه نمایش فوق العاده با کیفیت در نظر گرفته شده، دسته پر به عنوان یک گوشی هوشمند گیمینگ روانه بارار شود. در ادامه به مشخصات فنی خاصی که برای اولین بار برای یک گوشی هوشمند در نظر گرفته شده خواهیم پرداخت.

صفحه نمایش

قطعا اگر بخواهیم یکی از مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند را نام ببریم، صفحه نمایش آن خواهد بود. ZTE برای این گوشی گیمینگ خود صفحه نمایش 6.65 اینچی آمولد 90 هرتزی در نظر گرفته و همچنین این صفحه نمایش از بازخورد لمسی 249 هرتز نیز بهره مند شده است.

نوبیا رد مجیک 3

شاید صفحه نمایش این گوشی هوشمند به عنوان یکی از بهترین صفحات نمایش در نظر گرفته شده در میان گوشی های هوشمند دیگر باشد، اما هنوز هیچ صفحه نمایشی نتوانسته به قدرتمندی صفحه نمایش ریز فون 2 برسد.

دوربین بسیار قدرتمند

برای دوربین اصلی این گوشی هوشمند، تنها یک سنسور قدرتمند 48 مگاپیکسلی IMX586 در نظر گرفته شده. در میان گوشی های هوشمند چندان تلاشی برای بهره بردن از دوربین اصلی قدرتمند نمی شود، اما سنسور در نظر گرفته شده برای دوربین اصلی این گوشی هوشمند توانایی ثبت تصاویر 8K و همچنین ضبط ویدئو اسلوموشن با نرخ 1920 فریم در ثانیه را نیز دارد.

نوبیا رد مجیک 3

پردازنده و مشخصات فنی جالب

پیش از این متوجه شده بودیم که پردازنده 7 نانومتری اسنپدراگون 855 قرار است برای یک گوشی هوشمند گیمینگ مورد استفاده قرار گیرد، نوبیا رد مجیک 3 همان گوشی می باشد. این گوشی هوشمند به عنوان اولین گوشی مجهز به پردازنده 7 نانومتری اسنپدراگون 855 می باشد. در کنار این اتفاق شاهد استفاده از رم 12 گیگابایتی برای این گوشی نیز هستیم.

نوبیا رد مجیک 3

جالب است که ZTE برای این محصول خود از فن خنک کننده ای در کنار سیستم واتر کولر برای کاهش دما استفاده کزده است. با توجه به بهره برذن از پردازنده 7 نانومتری و کاهش مصرف انرژی باز هم باتری 5000 میلی آممپری قدرتمندی با شارژر سریع 27 واتی برای این گوشی گیمینگ در نظر گرفته شده تا جای هیچ حرف و حدیثی را باقی نگذارد.

قیمت

برای مدل 6/64GB مشکی رنگ قیمت 430 دلار، مدل مشابه با حافظه داخلی دو برابر قیمت 475 دلار، برای مدل 8/128GB قیمت 520 دلار و برای مدل ویژه با رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی قیمت 640 دلار در نظر گرفته شده است.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

اپل به زودی آپدیت iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر می‌کند

آیفون 16 پرو مکس اپل در تست افتادن گوشی به خوبی عمل نکرد و گلس جدید سرامیک شیلد ترک خورد !

پنج دلیل که چرا باید پاور باکیفیت انتخاب کنیم