آزمایش اینترنت 5G جان صدها پرنده را گرفت

شرکت های مختلفی این روز ها در صدد این هستند که محصولات خود را توسعه دهند و از اینترنت 5G استفاده کنند. اما این بار آزمایش اینترنت 5G جان صدها پرنده را گرفت. حدود یک هفته پیش در شهر لاهه در هلند، بسیاری از پرندگان طی یک فاجعه زیست محیطی بدون هیچ دلیلی به طور خود به خود درگذشتند.

بر اساس گزارش های منتشر شده  150 پرنده به طرز عجیبی جان باخته بودند که طی هفته های بعدی این تعداد به 297 پرنده رسیده بود.گویا هنگام تحقیقات در این مورد به آنتن ها و تست شبکه 5g که در نزدیک راه آهن یکی از پارک های محلی هلند نصب شده بود، برخوردند . از طرفی پرندگان مرده، مورد آزمایش قرار گرفته بودند و هیچ اثری از ویروس، بیماری، خون ناسالم، مسمویت و… در بدن آن‌ها دیده نشده بود. بنابراین به نظر می‌رسد امواج شبکه 5G چنین اثری را بر پرندگان گذاشته‌اند و باعث ایست قلبی در آن‌ها شده است.

افراد محلی گزارش کرده‌اند علاوه بر مرگ صدها پرنده در زمان تست شبکه 5G، اردک‌هایی که در دریاچه نزدیک به محل تست هم بوده‌اند، سرشان را زیر آب می‌بردند تا شاید از امواج این شبکه در امان باشند. در سال های گذشته هم موارد مشابهی از تاثیر منفی اینترنت 5G بر روی حیوانات مشاهده شده بود، به طور مثال در سال گذشته در لوپرسوم هلند تعدادی گاو برای در امان ماندن از ارتعاشات این فناوری تازه از راه رسیده خود را به داخل دریاچه می انداختند.

بیشتر خبرها تایید می‌کند که برنامه‌ی توسعه‌ی اینترنت پرسرعت همچنان در جریان است و خبری از توقف احتمالی آن نیست.

پست های مرتبط

سرور اختصاصی چیست؛ کاربردهای آن را بشناسید

دی‌لینک الماسی شد: محصولات دی‌لینک به سبد الماس‌رایان‌ایرانیان اضافه شد

برای خرید بهترین سرور چه نکاتی را رعایت کنیم