آغاز فروش ویژه مزدا 3 از 9 صبح

شرکت بهمن خودرو به عنوان نماینده برند ژاپنی مزدا، اطلاعیه فروش ویژه مزدا 3 را با قیمت قطعی منتشر کرد. خودروی مزدا 3 نیو در سال های گذشته به دلیل توانایی فنی، ظاهر زیبا و استهلاک پایین به شدت مورد توجه دوست داران خودرو های جذاب و قابل اعتماد قرار گرفته است. با توجه به شرایط نا بسامان بازار خودرو، شرکت بهمن خودرو برای نظم بخشیدن به وضعیت فروش خودرو های خود، طرح فروش ویژه برای مزدا 3 را به تعداد محدود از ساعت 9 صبح چهارشنبه 3 مرداد 1397 آغاز خواهد کرد.

بهمن خودرو قیمت قطعی مزدا 3 نیو با تحویل 30 روزه را 142 میلیون و 700 هزار تومان اعلام کرده است. بهمن خودرو یک گزینه ویژه برای دوست دارن مزدا 3 جدید در نظر گرفته که شامل سرویس رایگان 1 ساله می شود. در صورت انتخاب این پکیج، قیمت نهایی به 149 میلیون و 470 هزار تومان افزایش می یابد.

شرکت بهمن خودرو برای جلوگیری از سو استفاده دلالان نسبت به خرید تعداد بالای مزدا 3 جدید و سپس افزایش بی رویه قیمت، قابلیت ثبت فقط 1 اتومبیل با هر کد ملی را لحاظ کرده است. همچنین در صورتی که اتومبیل مزدا 3 نیو را با شرایط فروش ویژه خریداری کنید، باید قید صلح، تغییر رنگ و تغییر نمایندگی جهت تحویل را بزنید.

بر خلاف فروش ویژه پیشین بهمن خودرو در اردیبهشت 97 که رنگ های قابل سفارش در اطلاعیه مشخص بودند، اکنون چنین آپشنی  در اطلاعیه به چشم نمی خورد. به این صورت باید تا ساعت 9 صبح روز 3 مرداد منتظر بمانید تا مزدا 3 نیو را به صورت اینترنتی خریداری کنید. بهمن خودرو 30 روز پس از واریز وجه و تکمیل مدارک، اتومبیل خریداران را تحویل می دهد.

پست های مرتبط

تسلا مدل Y در بین 10 خودروی برقی برتر سال 2023 نیست !

اسکوتر محبوب یاماها آیروکس 155 مدل 2023 به کنترل کشش مجهز می شود !

دوچرخه برقی BUXUS Eva به سبک موتور سیکلت با برد 103 کیلومتر