آپدیت May 2019 ویندوز 10 را چگونه همین حالا دریافت کنیم؟

انتشار آپدیت May 2019 ویندوز 10 از روز گذشته رسما توسط مایکروسافت آغاز شد تا تمام دستگاه های مجهز به این سیستم عامل، تدریجا به نسخه جدید با ویژگی های جدید آن تجهیز شوند. کاربران کم حوصله میخواهند بدانند چگونه میتوانند همین حالا این بروزرسانی را دریافت کنند؟ همراه ما باشید.

بعد از بیش از یک ماه تست بیلد جدید ویندوز توسط اعضای اینسایدر، حالا مایکروسافت با خیالی نسبتا راحت در مورد عدم وجود باگ مهم اقدام به انتشار ویندوز 10 جدید کرده است. از جمله ویژگی های مهم این نسخه میتوان به تم روشن آن کرد. Windows Sandbox، شکلک های Kaomoji و اختیار بیشتر بر روی آپدیت ها، از دیگر قابلیت های ویندوز 10 جدید است.

مانند بروزرسانی های پیشین مایکروسافت برای ویندوز 10، این شرکت با روندی کند و تدریجی دستگاه ها را به این نسخه مجهز خواهد کرد. ساده ترین راه برای دریافت آپدیت May 2019 طبیعتا چک کردن آن از طریق پنل بروزرسانی ویندوز است. اما ممکن است در این روش چند هفته ای دست کم معطل بمانیم. با روش زیر میتوانید این وقفه را حذف کنید و همین حالا بیلد جدید را دریافت کنید.

·        نحوه دریافت بروزرسانی

–         نرم افزار Update Assistant را از وب سایت مایکروسافت دانلود کنید.

–         سپس فایل نصب Windows10Upgrade9252 را اجرا کنید.

–         روی گزینه Update Now کلیک کنید.

–         بعد از بررسی سازگاری دستگاه شما با نسخه May 2019 ویندوز 10، با انتخاب گزینه Next دستگاه شما شروع به بروزرسانی میشود.

·        دریافت فایل ISO با ابزار Media Creation Tool

با آپدیت اسیستنت، شما بروزرسانی را مستقیما بر روی دستگاه خود نصب میکنید. اما بسیاری از کاربران میخواهند که یک نصب کلین داشته باشند. بنابراین نیاز به فایل ISO سیستم عامل است. بهترین و ساده ترین ابزار برای دریافت فایل ISO، استفاده از Media Creation Tool است.

با این نرم افزار که خود مایکروسافت آن را در اختیار کاربران می گذارد، به راحتی میتوانید یک فایل ISO از جدیدترین نسخه ویندوز 10 بر روی سیستم خود دریافت کنید و با بوتیبل کردن یک فلش مموری، Windows 10 May 2019 Update را بر روی دستگاه خود نصب کنید.

·        در هنگام نصب، مواظب BattlEye باشید

شاید در جریان نصب بروزرسانی جدید ویندوز 10، با خطایی مواجه شوید. مایکروسافت دستگاه هایی را که از نسخه های قدیمی تر نرم افزار ضد تقلب BattlEye استفاده میکنند مسدود میکند. اگر با پیامی مبنی بر عدم امکان بروزرسانی دستگاه روبرو شدید، بهتر است ابتدا بازی هایی را که اخیرا بروزرسانی نکرده اید، آپدیت کنید.

همچنین میتوانید BattlEye را از طریق این ابزار از روی سیستم خود حذف کنید و مجددا بازی های خود را به آخرین نسخه بروزرسانی کنید. همچنین در طول نصب ویندوز 10 جدید، از عدم اتصال حافظه USB اعم از هارد اکسترنال یا کارت حافظه اطمینان حاصل کنید. این موضوع میتواند نسخه بروزرسانی ماه مه را با مشکل مواجه کند.

منبع: The Verge

پست های مرتبط

یک برنامه‌نویس موفق شد به چت‌های ذخیره‌شده بین کاربر و ChatGPT در مک‌بوک نفوذ کند

تراشه M5 اپل احتمالاً از فناوری بسته‌بندی SoIC شرکت TSMC بهره ببرد

سامسونگ در سه ماهه دوم سال 2024 انتظار سود عملیاتی بالایی دارد