آیا اپو مدل لایت سری جدید گوشی های رنو را تولید خواهد کرد؟

اپو رنو

بعد از رونمایی اولین گوشی هوشمند با صفحه نمایش اینفینیتی o که سامسونگ گلکسی A8s از چنین صفحه نمایشی بهره مند شد. هواوی نیز نوا 4 را به عنوان اولین گوشی هوشمند خود با صفحه نمایش اینفینیتی o رونمایی کرد. البته شاهکار استفاده از چنین صفحات نمایشی گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 بودند که برای اولین بار بصورت انحصاری از صفحه نمایش اولد اینفینیتی o بهره مند شدند. اما دوربین ها سلفی پاپ آپ باعث حذف کامل ناچ در صفحه نمایش می شود. یکی از شرکت های فعال در استفاده از چنین طراحی، اپو می باشد، بعد از معرفی اپو رنو حال آیا این شرکت مدل لایت و ارزانتر این گوشی را رونمایی خواهد کرد یا نه؟

اپو رنو

مشخصت منتشر شده از اپو رنو لایت

همانطور که پیش از این نیز در تیزر منتشر شده از اپو  رنو مشاهده کردیم، توقع بهره بردن از پردازنده 7 نانومتری اسنپدراگون 855 را برای این گوشی هوشمند داشتیم، اما در مذلی که معرفی شد شاهد مجهز شدن این گوشی هوشمند به پردازنده اسنپدراگون 710 بودیم. اما اپو قول رونمایی از گوشی جدید سری رنو با پردازنده اسنپدراگون 855 را داده است.

اگر بخواهبم مشخصات در نظر گرفته شده برای اپو رنو با مشخصات منتشر شده از اپو رنو لایت را با هم مقایسه کنیم تفاو چشم گیری را مشاهده می کنیم. اپو رنو از دو دوربین 48 و 5 مگاپیکسلی بهره خواهد برد این در حالی است که اپو رنو لایت به دوربین دوگانه 16+2 مگاپیکسلی مجهز شده.

اپو رنو

صفحه نمایش 6.5 ادینچی تی اف تی با رزولوشن 1080×2340، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، پردازنده مدیاتک هلیو پی 70 و باتری 3910 میلی آمپری به همراه رم های 4 و 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگبایتی از دیگر مشخصات پیش بینی شده در نظر گرفته برای این گوشی هوشمن می باشد. اما تا به الات نه تنها قیمتی برای این محصول به احتمال خیلی زیاد ارزان قیمت مشخص نشده است بلکه قیمتی برای اپو رنو نیز تعیین نشده.

منبع: slashleaks

پست های مرتبط

عملکرد چندهسته‌ای تراشه A18 Pro نزدیک به تراشه دسکتاپی M1 است !

اپل گوشی‌های آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس را در رویداد It’s Glowtime معرفی کرد

اپل گوشی‌های آیفون 16 و آیفون 16 پلاس را در رویداد It’s Glowtime معرفی کرد