آیا خرید گوشی های تاشو در بدو ورود منطقی است؟

پس از تکراری شدن ایده ها و پتنت های مختلف تلفن های همراه، در نمایشگاه MWC 2019 گوشی های تاشو جولان بسیاری دادند و نگاه کاربران سراسر جهان را به این ایده جدید کشاندند. قبل از این نمایشگاه، سامسونگ اولین گوشی تاشو را با نام گلکسی فولد معرفی کرد و پس از آن در نمایشگاه بارسلونا این ساختار با برندهای مختلف یکی پس از دیگری رویت شدند.

بعد از رونمایی سامسونگ از گلکسی فولد، هوآوی با میت ایکس در نمایشگاه MWC 2019 تبلیغات بسیاری را برای این رده از محصولات به راه انداخت. گوشی هایی که در صورت بسته بودن به نمایشگری مانند دیگر گوشی ها مجهز هستند و در صورت باز شدن، نمایشگری مانند تبلت ها را به نمایش می گذارند.

اما سوال اینجا است که آیا خرید چنین گوشی هایی در بدو ورود کار درستی است یا خیر؟ گوشی های تاشو شاید در نگاه اول محصولات جذابی باشند و ممکن است بسیاری از کاربران برای خرید این محصولات گران قیمت برنامه ریزی کرده باشند، اما زمان کمی از معرفی گوشی های تاشو گذشته است و ما تنها کارکرد این محصولات را در نمایشگاه ها یا مراسم دیده ایم و نمی دانیم که گوشی های تاشو در دست خریداران و استفاده های روزمره و طولانی مدت، چه عملکردی را از خود نشان می دهند.

کاربرانی که گوشی های تاشو را خریداری می کنند، در روز ممکن است بارها اقدام به باز و بست کردن گوشی کنند. ایده ای که هنوز امتحان خود را پس نداده است و شرکت های سازنده هم اطلاعاتی در مورد واکنش این محصولات در دراز مدت منتشر نکرده اند. ممکن است پس از مدتی نمایشگر از حالت اولیه خود خارج شود یا لولاها دیگر مانند روز اول از کارایی مطلوبی برخوردار نباشند. یا حتی می توان باگ های نرم افزاری و مشکلات سخت افزاری دیگر را در این گوشی ها محتمل دانست.

با این وجود پیشنهاد می شود اگر به فکر خرید گوشی های تاشو هستید کمی صبر کنید تا چند ماه از زمان رونمایی این محصولات و عرضه به بازار بگذرد تا از نحوه استقامت این محصولات مطمئن شوید.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !