آیفون 2019 به سه دوربین اصلی مجهز خواهد شد (به همراه ویدئو)

سالی که گذشت قطعا یکی از سال های بسیار بد برای اپل بود، ضررهای اقتصادی به همراه کاهش سهام این شرکت قدرتمند امریکایی به هبچ وجه سال کاری خوبی را برای اپل به همراه نداشت. قطعا با توجه به اتفاقات رخ داده اپل تلاش دارد تا در سال جدید میلادی عملکرد بهتری را از خود نشان دهد. حال خبری منتشر شده است که آیفون 2019 قرار است از سه سنسور برای دوربین اصلی خود بهره مند شود.

آیفون 2019

آیفون 2019 با سه دوربین اصلی

شاید خیلی زود باشد که راجع به گوشی هوشمند جدی اپل صحبت کنیم اما امروز ویدئوی جدید منتشر شده که گویا طرح پیشنهادی در نظر گرفته شده برای آیفون 2019 باشد گویا قرار است این پرچمدار جدید از دوربین های سه گانه اصلی بهره ببرد. طراح در نظر گرفته شده برای محل قرارگیری سنسور های دوربین به صورت مربعی شکل می باشد تقریبا شبیه به چیدمان در نظر گرفته شده برای گوشی های هوشمند خانواده میت 20، اما با کمی دقت می بینیم که سنسور ها دقیقا در کنار هم قرار نگرفته اند و تقریبا طرح ضربدری برای دوربین های اصلی این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده. به هر حال اپل مواره معتقد به خاص بودن است و اصلا دوست ندارد از طراحی مشابه با هیچ کدام از شرکت های دیگر استفاده کند.

آیفون 2019

هنوز اطلاعاتی از سنسور های این گوشی هوشمند در دسترس نیست اما به احتمال زیاد سنسور سوم دوربین از نوع TOF برای عکسبرداری سه بعدی خواهد بود.

آیفون 2019

همانطور که می دانید جدیدترین سنسور سه بعدی که گوشی های هوشمند بسیاری از شرکت های این عرصه از آن بهره می برند با در نظر گرفتن فاصله جسم مورد نظر به شما قابلیت عکسبرداری سه بعدی بر حسب فاصله را می دهد که همین اتفاق عکس های سه بعدی بهتری را به نسبت سنسور های عمقی قدیمی ارائه می دهد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد