اتصال قلم گلکسی اس 23 اولترا در اکثر موارد قطع می شود

اتصال قلم گلکسی اس 23 اولترا در اکثر موارد قطع می شود

اتصال قلم گلکسی اس 23 اولترا که با نام S Pen شناخته می شود و از سری نوت سامسونگ به ارث رسیده، در اکثر موارد قطع می شود و اعتراضات گسترده کاربران را در پی داشته است. بسیاری از خریداران S23 Ultra که قصد استفاده طولانی مدت از قلم S Pen را داشتند، با مشکل قطعی گسترده آن دست به گریبان هستند.

محصولات جدید سری S سامسونگ شباهت های زیادی با یکدیگر دارند، اما یکی از مهم ترین نقاط تمایز آنها در وجود قلم گلکسی اس 23 اولترا است که در سال های گذشته فقط در سری Note قابل دستیابی بود. با این حال، قلم S Pen در پرچمدار جدید سامسونگ نتوانسته رضایت کاربران را جلب کند و شکایات زیادی در Reddit، انجمن مخصوص مشتریان سامسونگ و توئیتر به ثبت رسیده است.

هنگامی که قلم از محل مخصوص قرار گیری خود درون بدنه خارج می شود، پیغامی مبنی بر قطع اتصال آن روی گوشی نمایش داده می شود و برای اتصال، باید یکبار دیگر قلم را درون بدنه قرار داده و سپس جدا کنید. برخی از کاربران نیز اعلام کردند که قلم گلکسی اس 23 اولترا آنها به هیچ وجه کار نمی کند.

یکی از راه های حل مشکل، فعال کردن قابلیت متصل ماندن S Pen از منوی تنظیمات است و به این ترتیب قلم گوشی پرچمدار سامسونگ تحت هر شرایط فعال می ماند. با این کار مصرف باتری شما اندکی افزایش می یابد، اما تاثیر آن بسیار ناچیز است. همچنین می‌توانید با مراجعه به منوی تنظیمات، انتخاب Advanced Features، رفتن به S Pen و ضربه زدن روی سه نقطه عمودی در بالا، S Pen را بازنشانی کنید.

به نظر می‌رسد این راه حل فقط به‌ طور موقت کار می‌کند، به این معنی که مشکلات اتصال ممکن است پس از چند ساعت مجدد گریبان گیر کاربران شوند. این مشکل، دلایل نرم افزاری دارد و به طور حتم سامسونگ به زودی یک آپدیت ویژه برای آن منتشر می کند. هنوز یک ماه از زمان عرضه پرچمدار جدید سامسونگ نمی گذرد که مشکلات زیادی از جمله قلم گلکسی اس 23 اولترا گزارش شده است.

یکی از مهم ترین چالش های سامسونگ در S23 Ultra وجود مشکل در صفحه نمایش بوده که به نظر می رسد وسعت فراگیری آن زیاد نیست. هر چند هیچ محصولی با قاطعیت نمی تواند بهترین گوشی هوشمند جهان به شمار آید، اما مشکلات اس 23 اولترا فقط موجب آزار کاربران شده و به نظر می رسد، پرچمدار جدید کره ای ها همچنان شانس اول کسب عنوان بهترین گوشی هوشمند سال 2023 است.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !