احتمالا سونی، پلی استیشن 5 پرو را در کنار پلی استیشن 5 معرفی کند

سونی با کنسول پلی استیشن 4 و پلی استیشن 4 پرو نبض بازار کنسول ها را در دست گرفت. همه ما میدانیم که سونی عادت دارد پس از نسخه استاندارد نسخه پرو را وارد میدان کند. اما طبق شایعات جدید سونی احتمالا برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 5 پرو این عادت را کنار بگذارد.

همه گیمرها و کنسول دوستان بی صبرانه منتظر رونمایی از کنسول جدید سونی هستند. با آنکه اسکارلت مایکروسافت هم با ویژگی های خاص خود و سخت افزار قدرتمند، گزینه ایده الی برای فریم کشی است، اما به نظر می رسد بیشتر گیمرها به سمت PS5 کشیده شده اند تا اسکارلت.

اما شایعه ای که امروز نظر ما را به خود جلب کرد، خبر معرفی همزمان پلی استیشن 5 و پلی استیشن 5 پرو بود. با این سنت شکنی احتمالا هر دو کنسول PS5 و PS5 Pro در یک تاریخ و یا با اختلاف یک روزه معرفی می شوند. احتمال می رود که نسخه استاندارد PS5 در سه ماهه اول سال 2020 روانه بازار شود. اما اگر نسخه قویتر یعنی PS5 Pro همزمان با PS5 معرفی شود چه اتفاقی می افتد؟. به تحلیل بنچیمو در صورت معرفی همزمان هر دو کنسول، برنده میدان نسخه قویتر پلی استیشن یعنی نسخه Pro است. تجربه ثابت کرده است که کاربران در زمان معرفی یک محصول جدید و خصوصاً در زمان داغ بودن تنور، هر مبلغی را برای آن پرداخت می کنند. با این وجود قیمت بیشتر PS5 Pro نسبت به PS5 جلودار فروش نسخه قویتر نیست و در این بین بازنده اصلی نسخه معمولی است. با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید که سونی چه راهکاری را برای فروش هر دو نسخه در نظر گرفته است.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024