ادامه فروش فوق العاده گوشی شیائومی ردمی نوت 7: یک میلیون دستگاه تنها در مدت یک ماه

بدون شک و با قدرت می توانم بگویم که شیائومی ردمی نوت 7 تنها گوشی هوشمندی می باشد که با قیمتی باور نکردنی امکانات باور نکردنی تری را نیز به همراه دارد. بعد از مراسم رونمایی این گوشی هوشمند تنها 7 دقیقه کافی بود تا صدهزار دستگاه ردمی نوت 7 به فروش برسد. اما بار دیگر آمار فروش جالبی از این محصول شرکت شیائومی منتشر شده و گویا هنوز هم کاربران مشتاق به خریداری این گوشی هوشمند می باشند.

گوشی شیائومی ردمی نوت 7

فروشی شگفت انگیز

فروش شیائومی ردمی نوت 7 از تاریخ 15 ژانویه در چین آغاز شد و تا به همین الان که هنوز هم یک ماه نشده، این شرکت توانسته تا تعداد یک میلیون دستگاه از این گوشی هوشمند جذاب خود را به فروش برساند. چنین اتفاقاتی، گویا خبر از آن دارد که سلطه شرکت های چون سامسونگ و هوآوی با تهدید جدی رو به رو می باشد.

هرچند این دو غول عرصه گوشی های هوشمند دست روی دست نگذاشته اند، اما به عملکرد شرکت های چون شیائومی، گوگل و وان پلاس به همراه ویوو و اپو واقعا باید تبریک گفت، زیرا اکثر شرکت های نامبرده از برخی غول هایی که فقط نام قول را با خود یدک می کشند عملکرد بسیار بهتری را داشته اند.

گوشی شیائومی ردمی نوت 7

بهتر است خودتان ببینید در این مطلب ارجاع داده شده، سکوت بهتر است. حال باز هم برند محور باشیم. و کارشناس نماهایی که تنها صرف برند در حال تبلیغ بی منطق یک برند که جز برند چیزی ندارد هستند. بگذریم!!!!!

شیائومی ردمی نوت 7 از دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور 12 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی دوگانه خود استفاده کرده، صفحه نمایش بسیار زیبا با ناچ زیبای واتر دراپ به همراه پردانده اسنپدراگون 660 از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می باشد.

چنین امکانات فوق العاده ای را تصور کنید، حال قیمت 150 تا 200 دلاری را در کنار این تصور بگذارید، زیبا شد. حال باز هم دیگران بگویند برند، برند است، بله برند برند است و شما همان برند را باقیمت 1044 دلار خریداری کنید.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !