استفاده صد باره هر روزه از دوربین سلفی پاپ آپ اپو اف 11 پرو در 6 سال

یکی از زیباترین و جذاب ترین طراحی های در نظر گرفته شده برای حذف ناچ صفحه نمایش گوشی های هوشمند، استفاده از دوربین سلفی پاپ آپ می باشد. شرکت های بسیاری از این قابلیت جذاب برای گوشی های هوشمند خود استفاده کردند، یکی از این محصولات، گوشی اپو اف 11 پرو بود که با بهره بردن از قابلیت های مناسب و سنسور های دوربین قدرتمند در کنار طراحی بسیار زیبا، نظر بسیاری از کاربران را به سمت خود جلب کرد.

طول عمر دوربین های سلفی پاپ آپ

اما همانطور کی می دانید، برای نمایان شدن سنسور دوربین سلفی هنگام استفاده، موتور کوچکی برای نمایان شدن این سنسور در نظر گرفته شده، که با هر بار استفاده قطعا این نگرانی را برای هر کاربری به وجود می آورد که عمر مفید این دوربین های سلفی جذاب چقدر خواهد بود

اپو اف 11 پرو

اپو به عنوان یکی از شرکت های تولید کننده چنین گوشی های هوشمند اعلام کرده، شما می توانید در هر روز به تعداد 100 بار از دوربین سلفی پاپ آپ این گوشی هوشمند به مدت 6 سال استفاده کنید. قطعا چنین طول عمری برای یک گوشی هوشمند، باعث می شود تا نمره قابل قبولی را به این گوشی هوشمند داد.

شیائومی می میکس 3

اما سوای چنین طراحی که به صورت خودکار در هنگام نیاز به استفاده از دوربین سلفی، عمل می کند گوشی هوشمندی چون شیائومی می میکس 3 از تکنولوژی دیگری بهره برده که شما هنگام ثبت عکس سلفی کافی است صفحه نمایش این گوشی هوشمند را به سمت پایین بکشید، در این هنگام سنسور های دوربین دوگانه سلفی این گوشی هوشمند نمایان خواهد شد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !