افزوده شدن قابلیت AI به سامسونگ گلکسی اس 9 با به روز رسانی اندروید 9

سامسونگ در حال کار بر روی سیستم عامل به روز شده جدید خود یعنی اندروید 9 می باشد که اعلام کرده است قرار است برای اولین بار گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس و گلکسی نوت 9 این به روز رسانی جدید را دریافت کنند.

قابلیت AI  یا همان هوش مصنوعی که قرار است در نسخه به روز شده اندروید 9 اضافه شود باعث می شود تا یک تصویر یک پارچه را داشته باشد به نحوی که زمانی که می خواهید ازمنظره و یا تصویری عکس برداری کنید دوربین گوشی هوشمند شما تشخیص می دهد که هدف اصلی شما در این عکس چه می باشد و تمرکز بیشتری بر رو آن انجام می دهد و کیفیت و تمرکز بیشتری را به آن اختصاص می دهد. برای مثال اگر شما می خواهید از دریا عکسبرداری کنید قابلیت AI تشخیص می دهد که هدف اصلی شما آب دریا بوده و آب دریا را با جزئیات بیشتر و بهتر نمایش خواهد داد و تمرکز اصلی خود را همانطور که هدف شما می باشد بر روی آب دریا می گذارد. این قابلیت تصویر را به 20 دسته تقسیم می کند سپس تنظیمات رنگ دوربین را تنظیم می کند تا بهترین تصویر را به شما ارائه دهد.

سامسونگ تصمیم گرفته است که تنظیمات بهینه سازی تصویر را در قسمت جداگانه ای در تنظیمات دوربین قرار دهد تا انتخاب آن بنا به سلیقه کاربر باشد و استفاده خودکار از قابلیت AI را حذف کرده است.

یکی دیگر از قابلیت های جدید که AI در اختیار شما قرار می دهد تشخیص عیب است، همانطور که از اسم آن پیداست این قابلیت عییب هایی که ممکن است در حین عکاسی وجود داشته باشد را به شما نشان می دهد و عکسی بدون نقصی را به شما تحویل می دهد. برای مثال اگر در حین عکاسی چشم شخصی که هدف عکس از بسته باشد AL به شما هشدار می دهد.

این قابلیت ازجمله قابلیت هایی است که شرکت های بزرگ این عرصه تمرکز بالایی را بر روی آن گذاشته اند حال باید منتظر بود و نتایج به دست آمده از به روز رسانی اندروید 9 را مشاهده کرد.

پست های مرتبط

عملکرد چندهسته‌ای تراشه A18 Pro نزدیک به تراشه دسکتاپی M1 است !

اپل گوشی‌های آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس را در رویداد It’s Glowtime معرفی کرد

اپل گوشی‌های آیفون 16 و آیفون 16 پلاس را در رویداد It’s Glowtime معرفی کرد