تصویر رسمی منتشر شده سامسونگ از اولین گوشی با 4 دوربین اصلی

در سال میلادی جاری شرکت های بزرگ عرصه گوشی های هوشمند از دوربین های دو گانه به عنوان دوربین اصلی پشت بهره بردند و حال گویا سامسونگ با توجه به شایعات گذشته و خبر های ضد و نقیضی که به گوش می رسید قرار است اولین گوشی هوشمند با 4 دوربین اصلی  با نام گلکسی A9 اس را ارئه کند.

تصویر رسمی منتشر شده از سامسونگ گلکسی A9 اس

هر کدام از این دوربین های چهار گانه وظیفه خاصی را به عهده دارند، دوربین چهارم 8 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه f/2.4 برای عکاسی از قابلیت 120 درجه ای بهره می برد و دید وسیعی برای عکسبرداری را برای شما ممکن می کند. دوربین 10 مگاپیکسلی با قابلیت زوم دو برابر اپتیکال بسیار مناسب برای عکاسی پرتره بوده و کیفیت بسیار مناسبی را در اختیار شما قرار می دهد. دوربین 24 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه f/1.7 بالا ترین کیفیت در بین این چهارلنز را برخوردار می باشد، قابلیت عکسبردری با کیفیت در نور کم  و فضای باز را به شما می دهد و آخرین دوربین 5 مگاپیکسلی با قابلیت اندازه گیری عمقی توانایی عکسبرداری عمقی و یا همان سه بعدی که در دوربین های دوگانه نیز شاهد آن بودیم را به ما می دهد.

قطعا سامسونگ ایده های بهتر و جدید تری را برای این محصول جدید خود با توجه به بهره بردن از 4 دوربین اصلی را دارد حال باید منتظر بود و دید اولین گوشی هوشمند مجهز به 4 دوربین اصلی چه قابلیت هایی را ارائه خواهد کرد.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود