ال جی قیمت و زمان عرضه تلویزیون‌های هوشمند OLED 2019 خود را اعلام کرد

تلویزیون های OLED بدون شک از جذاب ترین گزینه ها برای کسانی است که قصد خرید یک تلویزیون جدید یا ارتقای تلویزیون فعلی خود را دارند. شرکت ال جی به عنوان یکی از غول های صنعت نمایشگر، به تازگی زمان عرضه OLED های جدید خود را اعلام کرده که بر این اساس، مدل های 55 و 65 اینچی از سری های C9 و E9 از ابتدای ماه آوریل روانه بازار خواهند شد. مدل ها و سایزهای متنوع تر نیز از ماه می و ژوئن وارد بازار می شوند. تلویزیون OLED ال جی C9 در سایز 55 اینچ، با قیمت 2499 دلار به فروش خواهد رسید در حالی که مدل 65 اینچی، برچسب قیمتی 3499 دلار را دریافت کرده است. هر دو مدل از ماه آوریل در خرده فروشی ها موجود خواهند شد. اما غول 77 اینچی ال جی با پنل OLED، ماه می از راه میرسد و قیمت چشمگیر 6999 دلاری را به دوش می کشد.

اولین مدل ها از تلویزیون های OLED جدید ال جی، از سری رده بالای E9 نیز در ماه آوریل در فروشگاه ها قابل خرید خواهد بود که مدل 65 اینچی از این سری با قیمت 4299 دلار به فروش خواهد رسید. برای آن دسته از علاقمندانی که نیاز به سایز کوچک تر از این مدل رده بالا دارند، ال جی نسخه 55 اینچی آن را تدارک دیده که 3299 دلار قیمت دارد.

اما آن دسته از خریدارانی که چشم انتظار بالاترین رده از تلویزیون های OLED ال جی هستند باید تا ماه ژوئن که سری W9 Signature وارد بازار میشوند، صبر کنند. قیمت این سری به مراتب بالاتر از مدل های دیگر است به طوری که برای مدل 77 اینچی، باید 12999 دلار پس انداز کنید. مدل 66 اینچی نیز به قیمت 6999 دلار وارد بازار خواهد شد. به گفته کمپانی ال جی، زمان عرضه مدل های دیگر OLED های این شرکت، در ماه های آینده سال اعلام میشود بنابراین برای ملاقات با OLED جذاب منعطف ال جی، زمان بیشتری انتظار بکشیم.

از ویژگی های OLED های 2019 ال جی باید به پشتیبانی تمامی مدل ها از AirPlay 2 اپل و فناوری HomeKit اشاره کنیم و همچنین تمامی مدل ها با دستیار صوتی گوگل اسیستنت، یکپارچه شده اند. پشتیبانی از آمازون الکسا نیز با دریافت بروزرسانی نرم افزاری، به همه مدل ها اضافه خواهد شد. همچنین ال جی مانور زیادی بر روی کنترل جادویی تلویزیون های خود داده که دارای یک میکروفون داخلی برای برقراری ارتباط با دستیار هوشمند است. ضمن اینکه این کنترل با دیگر لوازم های هوشمند خانگی سازگاری دارد. تلویزیون های 2019 OLED ال جی به فناوری Dolby Vision و Dolby Atmos مجهزند و همچنین از HDMI 2.1 و محتوای 4K با نرخ فریم بالا، نرخ بروزرسانی متغیر و کانال صدای برگشت پذیر بهینه شده پشتیبانی میکنند.

پست های مرتبط

چطور در تلویزیون‌های باریک و هوشمند سامسونگ صدایی فراگیر و سه‌بعدی تولید می‌شود

تصاویری خیره‌کننده در تلویزیون‌های Neo QLED 8K سامسونگ

معرفی سرویس Gaming Hub تلویزیون‌ها و مانیتورهای هوشمند سامسونگ