ال جی گوشی هوشمند 5G خود را در نمایشگاه MWC 2019 معرفی می کند

بعد از پشت سر گذاشتن نمایشگاه معتبر CES 2019، دیگر نوبت نمایشگاه MWC 2019 (کنگره جهانی موبایل) رسیده است، نمایشگاهی که قطعا با توجه به اختصاصی بودنش و رونمایی گوشی های هوشمند قدرتمند دوستداران این عرصه را به سمت خود می کشاند و با توجه به محصولاتی که قرار است در این نمایشگاه معتبر برای اولین بار رونمایی شوند به جذابیت آن بیش از پیش افزوده است. شما نیز میتوانید از محصولات و اخباری که تا به الان از این نمایشگاه مشخص شده است را  در وب سایت ما مشاهده کنید.

ال جی به جمع گوشی های هوشمند 5G پیوست

قطعا امسال سال نسل جدید شبکه های اینترنتی با سرعت شگفت انگیزی که قرار است ارائه دهند خواهد بود، زنگ اول نسل جدید شبکه های اینترنتی نسل پنجم را هوآوی به صدا در آورد، در مراسمی که دیروز در پکن برگزار شد، این شرکت چینی اولین مودم روتر هایی با قابلیت پوشش شبکه اینترنتی 5G را معرفی کرد بعد از آن نیز هوآوی خبر رونمایی گوشی های هوشمند 5G خود برای نمایشگاه MWC 2019 را داد.

حال نوبت به ال جی رسیده تا به جمع گوشی های هوشمند با قابلیت پوشش شبکه های اینترنتی نسل پنجم بپیوندد. ال جی در بیانیه ای رسمی اعلام کرده گوشی های جدید 5G خود را بصورت رسمی در نمایشگاه جهانی موبایل امسال رونمایی خواهد کرد.

اطلاعات چندانی از این گوشی هوشمند تا به الان منتشر نشده است، اما می دانیم محصول جدید ال جی قرار است از جدیدترین پردازنده 7 نانومتری شرکت کوآلکام یعنی اسنپدراگون 855 بهره ببرد، و گویا باتری 4000 میلی آمپری برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است.

با توجه به اینکه مودم های جدید 5G از بهره انرژی کمتری برخوردار خواهند بود، و ال جی نیز به این موضوع تاکید ویژه ای داشته است. از طرفی استفاده از پردازنده پردازنده 7 نانومتری اسنپدراگون 855 بهره انرژی استفاده شده این گوشی هوشمند را بیش از پیش کاهش خواهد داد. با این تفاصیل باید شاهد عمر مفید باتری بسیار خوب 4000 میلی آمپری این محصول جدید ال جی باشیم.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !