انتشار تصاویری رسمی از قاب صفحه نمایش وان پلاس 7 پرو

وان پلاس 7 پرو

داغ ترین خبر این روزها به پرچمدار جدید و قدرتمند وان پلاس تعلق دارد، وان پلاس 7 پرو با بهره بردن از مشخصات فنی قدرتمند و سنسور های دوربین اصلی سه گانه تا دو هفته دیگر بصورت رسمی رونمایی خواهد شد. با توجه به اینکه قرار است این گوشی هوشمند به عنوان گرانقیمت ترین محصول این شرکت رونمایی شود، توقعات از این پرچمدار بسیار بالاست. اما این بار تصاویری از قاب صفحه نمایش زیبای این گوشی هوشمند بصورت رسمی منتشر شده.

صفحه نمایش بدون ناچ با دوربین سلفی پاپ آپ

همانطور که پیش از این گفته بودیم، وان پلاس برای حذف کامل ناچ از صفحه نمایش این گوشی هوشمند، تصمیم گرفته تا از دوربین سلفی پاپ آپ  استفاده کند. با توجه به فناوری در نظر گرفته شده برای دوربین سلفی، مشاهده می کنیم که فناوری همانند اپو اف 11 پرو و ویوو وی 15 پرو برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است.

قاب صفحه نمایش وان پلاس 7 پرو

اما از نظر فیزیکی قطعه بسیار کوچکتری به نسبت گوشی های پیشینی که از این فناوری بهره بردند، برای قرار گرفتن دوربین سلفی پاپ آپ وان پلاس 7 پرو در نظر گرفته شده است. در طراحی صفحه نمایش همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، وان پلاس تلاش کرده تا از کمترین میزان حاشیه برای صفحه نمایش این گوشی هوشمند استفاده کند. از طرفی جذف ناچ به لطف دوربین سلفی پاپ آپ و صفحه نمایش اولد در نظر گرفته شده، نوید یک صفحه نمایش زیبا و یکدست با کیفیتی را می دهد.

قاب صفحه نمایش وان پلاس 7 پرو

دیگر مطمئن شده ایم که وان پلاس 7 پرو قرار است به عنوان اولین گوشی این شرکت با مجهز شدن به دوربین سلفی پاپ آپ رونمایی شود. در کنار رونمایی از این گوشی، به احتمال زیاد شاهد رونمایی وان پلاس 7 نیز خواهیم بود و شایعات خبر از مجهز شدن این گوشی هوشمند به صفحه نمایشی با ناچ زیبای واتر دراپ را می دهند.

منبع: slashleaks

پست های مرتبط

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !