انتشار تصویر رسمی به همراه مشخصات فنی قاتل پرچمداران ردمی K20

ردمی K20 که با لقب قاتل پرچمداران شناخته شده که تا به الان مشخصات فنی و شایعات بسیاری از این گوشی هوشمند منتشر شده است. شیائومی تاریخ 28 می (7خرداد) را برای رونمایی رسمی این پرچمدار در نظر گرفته است. پرچمدار جدید ردمی هنوز نیامده سر و صدای بسیاری به پا کرده است.

پیش از این استفاده از پردازنده 7 نانومتری اسنپدراگون 855 و باتری 4000 میلی آمپری برای این گوشی هوشمند قطعی شده بود. پردازنده 7 نانومتری این محصول جدید ردمی توانسته است، بالاترین امتیاز بنچمارک را در میان گوشی های هوشمند اندرویدی به خود اختصاص دهد.

مشخصات فنی ردمی K20

حال پوستر رسمی از این گوشی هوشمند منتشر شده، همانطو که در تصویر مشاهده می کنید، شیائومی رنگ زیبا و خاصی را با نام Flame Red برای این محصول در نظر گرفته است. طراحی زیبای در نظر گرفته شده برای این گوشی، در مقابل پرتو های نور با زاویه های مختلف رفلکس های زیبایی را به شما ارائه می کند.

پوستر رسمی ردمی K20

در قسمت پشتی این گوشی نیز همانطور که پیش از این پیش بینی کرده بودیم، دوربین اصلی سه گانه ای در نظر گرفته شده.  سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی قطعا یکی از سنسور های دوربین اصلی این گوشی را تشکیل خواهد داد، برای دو سنسور دیگر نیز، یک سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو و یک سنسور 13 مگاپیکسلی اولترا واید پیش بینی می شود.

در قسمت پشتی نیز قابلیت امنیتی سنسور حسگر اثر انگشت را مشاهده نمی کنیم، به احتمال خیلی زیاد این قابلیت جذاب و بسیار کارآمد در صفحه نمایش استفاده خواهد شد. یکی از قوی ترین احتمالات برای صفحه نمایش 6.39 اینچی اولد این گوشی، استفاده از دوربین سلفی پاپ آپ برای حذف کامل ناچ می باشد.

دوربین های اصلی که توقع عملکرد بسیار خوبی از آن ها می رود، با توجه به سنسور های احتمالی در نظر گرفته شده، قابلیت ضبط ویدئو اسلوموشن با سرعت 960 فریم درثانیه و فیلمبرداری 4K با سرعت 60 فریم در ثاینه را خواهد داشت.

تنها تا چهار روز تا رونمایی رسمی این گوشی هوشمند زمان باقی است. باید منتظر بود و دید که قاتل پرچمدارن که نیامده توانسته فاتحه بنچمارک های گوشی های هوشمند اندرویدی را بخواند، در زمینه های دیگر چه عملکردی را از خود نشان خواهد داد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !