انتشار نسخه رسمی اندورید 9 پای برای سامسونگ گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس

بعد از شایعاتی بسیار ی در خصوص انتشار جدید ترین نسخه سیستم عامل اندروید یعنی اندروی 9 پای، و تعویق افتادن انتشار این سیستم عامل بروزرسانی شده گویا سامسونگ اولین شرکتی است که دو گوشی هوشمند خود یعنی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس را به اندروید 9 پای مجهز کرده است.

با توجه به قابلیت های جدید اندروید 9 و  رابط کاربری جذاب و متفاوتی که برایش در نظر گرفته شده است حال دیگر برای کاربران گوشی های هوشمند نامبرده امکان بهره بردن از چنین امکانات و قابلیت های جذابی وجود دارد.

سامسونگ گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس

از امروز کابران کشور آلمان و اکثر کشور های اروپایی به نسخه بروز رسانی شده اندروید پای دسترسی دارند. قبل از این نسخه های بتا و آزمایشی زیادی از این سیستم عامل منتشر شده بوده است ولی به طبع تمام قابلیت های مورد نظر را شامل نمی شده است. برای اولین بار سامسونگ از انتشار رسمی اندروید پای خبر داده است و گویا این نسخه جدید کاملترین نسخه اندروید 9 می باشد.

نحوه دریافت و تاریخ انتشار برای کشور های دیگر از جمله ایران

برای دریافت بروزرسانی جدید کافی است به قسمت software update بروید و گزینه install option را انتخاب کنید. شاید در امتحان اول چیزی برای دریافت وجود نداشته باشد، اما نا امید نشوید و بعد از امتحان چند باره شما نسخه جدید اندروید 9 پای با حجم 158 مگابایت را دریافت می کنید.

چنین قابلیتی فعلا تنها در کشور آلمان امکان دسترسی اش وجود دارد و به احتمال زیاد تا چند روز آینده به صورت همگانی منتشر خواهد شد. با این تفاصیل به احتمال زیاد آپدیت جدید اندروید 9 برای کاربران ایرانی به چند ماه آینده موکول خواهد شد و به احتمال زیاد تمام گوشی های هوشمند مجهز به اندروید 8.1 اورئو قابلیت دریافت و نصب اندروید 9 پای را نیز خواهند داشت.

منبع: sammobile

پست های مرتبط

مدل استاندارد شیائومی 15 از صفحه نمایش 1.5K LTPO و مدل پرو از صفحه نمایش 2K بهره می‌برد

سامسونگ احتمالاً مدل پایه را در سری تبلت‌های گلکسی تب اس 10 عرضه نکند

تنها چند هفته قبل از رویداد Unpacked، رنگ‌ گوشی‌های گلکسی Z Fold 6 و Z Flip 6 سامسونگ فاش شد

1 دیدگاه

ال جی G7 ThinQ نیز به اندروید پای مجهز می شود – ال جی G7 ThinQ – بنچیمو دی 9, 1397 - 6:00 ب.ظ
[…] توانست زودتر از بقیه رقبای گوشی های هوشمند اندرویدی ، گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس خود را به این نسخه اندروید مجهز کن… و قرار است سامسونگ گلکسی نوت ۹ نیز هم گوشی بعدی سامسونگ […]
دیدگاه بگذارید