گوشی هوشمند گوگل پیکسل 3 امتیاز 101 را از دگزومارک کسب کرد

HMD Global که مدتی است سهام گوشی های هوشمند نوکیا را خریداری کرده است، در مراسمی که بصورت رسمی از محصولات جدید خود گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال پرده برداری کرده بود و واقعا هم باید به این شرکت با تولید گوشی های هوشمندی با قیمت مناسب و کیفیت مشخصات فنی مناسب تر تبریک گفت.

گوگل پیکسل 3 قدرتمندترین گوشی هوشمند  از دید دکزومارک

وب سایت معتبر دگزومارک (DXOMARK) همواره دوبین های گوشی های هوشمند روز دنیا را مورد آزمایش قرار می دهد و با توجه به معیار های ثابت برای تمام این گوشی های امتیازی را به آن ها اختصاص می دهد که می شود گفت معتبرترین امتیازی است ک هر گوشی هوشمندی می تواند در زمینه سنسور دوربین اصلی خود کسب کند. حال نیز گوگل پیکسل 3 با امتیاز 101 توانست بهترین امتیاز را در بین گوشی های هوشمند با یک سنسور برای دوربین اصلی را به نام خود ثبت کند.

امتیاز کسب شده گوگل پیکسل 3 از DXOMARK

البته آیفون ایکس آر نیز امتیاز 101 را کسب کرده است ولی دگزومارک معتقد هست نام بهترین گوشی هوشمند حال حاضر با دوربین اصلی تکی لایق گوگل پیکسل 3 می باشد. پیکسل 3 توانست در بخش عکاسی امتیاز 101 و در بخش ویدئو امتیاز 98 را کسب کند و در مجموع دگزومارک امتیاز 101 را برای این گوشی هوشمند در نظر گرفت. آیفون ایکس آر نیز امتیاز مشابه با پیکسل 3 در بخش عکاسی گرفته است اما در بخش فیلمبرداری یا همان ویدئو امتیاز 96 را کسب کرد.

گوگل پیکسل3

قدرت نمایی در شرایطی یکسان

بهتر است بدانید دگزومارک تمام گوشی ها را در شرایط پیش فرض مورد آزمایش قرار می دهد، یعنی قابلیت های نرم افزاری دوربین ها غیر فعال می باشند، برای مثال گوگل پیکسل 3 با بهره بردن از عکاسی حالت شب، تصاویری بسیار با کیفیتی را ثبت کرده است.

دگزومارک چند وقت پیش بود که این قابلیت جذاب پیکسل 3 را مورد بررسی قرار داد و واقعا باید گفت که این گوشی هوشمند عملکرد فوق العاده ای را از خود نشان داد. در تستی که قبلا برای عکاسی حالت شب گوگل پیکسل 3 صورت گرفت، در کمال تعجب این گوشی هوشمند توانست آیفون ایکس اس مکس را شکست دهد و تصاویری با کیفیت بسیار بهتر را ارائه دهد.

با این وجود نیز گوگل پیکسل 3 براحتی توانایی رقابت با گوشی های هوشمند قدرتمندی چون هوآوی پی 20 پرو و گلکسی نوت 9 را دارد.

منبع: dxomark

پست های مرتبط

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

1 دیدگاه

تست مقاومت پرتاب گوگل پیکسل ۳ و آیفون ایکس آر – گوگل پیکسل ۳ – آیفون ایکس آر – بنچیمو دی 6, 1397 - 10:01 ب.ظ
[…] برای دوربین سلفی خود استفاده کرده اند و چندی پیش بود که گوگل پیکسل ۳ با امتیاز کسب کرده از دگزومارک توانست لقب بهترین گوشی هوشمند با یک دوربین اصلی را به […]
دیدگاه بگذارید