وقتی Renault Twizy توان رقابت با AMG GT R را ندارد، درگ متفاوت می شود

رنو Twizy یک خودروی الکتریکی دو نفره است که با توجه به اندازه و نوع مشخصات آن در رده ی خودروهای شهری محسوب می شود. این خودرو با استفاده از باتری لیتیوم یونی که در زیر صندلی آن قرار گرفته است، توانایی آن را دارد تا سرعت این خودروی شهری را به نهایت 100 کیلومتر در ساعت برساند.

در سمت دیگر سوپراسپرت مرسدس به نام AMG GT R قرار گرفته است که از یک موتور 8 سیلندر V شکل 4 لیتری استفاده می کند. این موتور توانایی تولید 577 اسب بخار قدرت و 700 نیوتن متر گشتاور را دارد و می تواند این کوپه زیبا را تنها در زمان 3.6 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برساند و تا سرعت 318 کیلومتر در ساعت به این شتاب گیری ادامه دهد.

شما هم می دانید که درگ بین این دو خودرو مانند مثال فیل و فنجان است اما در این درگ مسابقه به شکلی دیگر برگزار می شود. کوپه اسپرت مرسدس شاید با نهایت سرعت 318 کیلومتر در ساعت، قابل مقایسه با رنو Twizy آن هم با نهایت سرعت 100 کیلومتر در ساعت نباشد اما اگر با این کوپه جذاب با دنده عقب حرکت کنید، نهایت سرعت آن 63 کیلومتر در ساعت است. پس تنها در این وضعیت است که شانس برنده شدن رنو Twizy بیشتر می شود.

پست های مرتبط

کارگاه آموزشی قسمت سوم : چرا رم دو کانال باعث افزایش عملکرد میشه؟

بررسی ماشین اصلاح VGR V-001 / خفن، جذاب و کابردی

جعبه گشایی و نصب یک صندلی گیمینگ جذاب، راحت و خفن / RAIDMAX DK729