اولین تریلر از گیم پلی بازی Days gone نسخه PC منتشر شد

نسل هشتم برای Sony پر از انحصاری های بسیار متفاوت و عالی بود، که کارنامه درخشانی را برای کنسول Playstation 4 رقم زد. اما در این بین عنوان Days gone نتوانست به جایگاه مورد نظر خود دست پیدا کند و حتی تا حدودی ناامید کننده بود. توسعه دهنده بازی Bend Studio نتوانست مکانیک های مورد نظر را به خوبی در بازی پیاده کند و همین امر هم باعث شد که استقبال از این انحصاری سونی بسیار ضعیف باشد.

پلتفرم PC بهتر از همیشه برای گیمرها

جالب است که تا بحال خیلی از شرکت های بازیسازی برای ساخت عنوان و یا پورت عنوان های خود بر روی پلتفرم PC مقاومت زیادی از خود نشان می دادند. اما حالا سونی سیل عظیمی از عنوان های خود را برای این پلتفرم منتشر می کند. بازی Days gone یکی از عنوان هایی است که پی سی بازها باید منتظر انتشار آن باشند، عنوان داستان محوری که در یک دنیای آخرزمانی رخ می دهد و شما را در میان موج عظیمی از زامبی قرار می دهد.

اولین گیم پلی Days Gone برای پلتفرم پی سی به تازگی از طریق پیش نمایشی همراه با ویژگی های جدید منتشر شده است و سونی تاریخ انتشار بازی را بالاخره فاش کرده است.

کوین مک آلیستر از استودیوی Bend این چنین توضیح می دهد: ما نمی توانیم صبر کنیم تا بازیکنان بیشتری سفر حماسی Deacon St. John را تجربه کنند، یک دوچرخه سوار کهنه کار که اکنون در حال تلاش برای زنده ماندن در یک دنیای باز پسا-آخرالزمانی است که خطر در هر گوشه آن جولان می دهد.

ویژگی های نسخه PC

از ویژگی های نسخه رایانه شخصی می توان به پشتیبانی از مانیتورهای بسیار عریض، فریم ریت بالاتر و گرافیک بهبود یافته اشاره کرد. گرافیک بهبود یافته شامل افزایش میزان جزئیات، میدان دید بیشتر، رنگ بندی های واقع گرایانه تر اشاره کرد.

بازی Days gone نسخه PC  ماه آینده در تاریخ 18 مه از طریق سرویس Steam و فروشگاه Epic Games عرضه می شود. این عنوان در حال حاضر بصورت پیش فروش از طریق سایت های مرجع موجود است.

نگاهی کوتاه به عنوانی که فراموش شد

بعد از عدم موفقیت دیزگان دیگر این عنوان داشت به فراموشی سپرده می شد که خبر نسخه رایانه های شخصی همه را شگفت زده کرد. بازی کردن چنین عنوانی برای PC بازها خیلی جالب توجه خواهد بود. بازی Bend Studio نمرات پایینی را از سایت های مختلف دریافت کرد و از لحظات تجاری هم گزینه جالبی نبود. گرچه دیزگان از نظر دنیای باز و مکانیک گیم پلی هیچ نوآوری معناداری را ارائه نمی دهد، اما یک بازی سرگرم کننده است که دارای گرافیک زیبا و یک داستان خوب است که می تواند تا ساعات زیادی شما را سرگرم خود کند.

در نهایت برای زامبی دوستان خبر خوبی خواهد که می توانند این عنوان را دوباره با کیفیتی بهتر تجربه کنند.

پست های مرتبط

طبق یک پژوهش جدید 53% از گیمرها بازی‌های تک‌نفره را ترجیح می‌دهند

فضای جهان‌باز بازی Ghost of Yotei ماهیت تکراری‌بودن کمتری نسبت به Ghost of Tsushima دارد

بازی Gran Turismo 7 در پلی‌استیشن 5 پرو از 8K با نرخ 60 فریم پشتیبانی می‌کند