بازی The Last Of Us Remake ساخته می شود

در هر نسلی عنوان هایی ساخته می شوند که غیر از سرگرم کننده بودن شما را به فکر عمیقی فرو می برند، در این موقع مخاطب به این فکر فرو می رود که در حال تجربه کردن چیزی فراتر از یک بازی است. بازی The Last Of Us یکی از بهترین عنوان های نسل هفتم بود، عنوانی که داستان سرایی در یک بازی کامپیوتری را چندین پله به سمت بالا حرکت داد و حتی تاثیر بسزایی بر روی نسل های آینده خود گذاشت. توسعه دهنده این عنوان Naughty Dog با انتشار نسخه ریمستر آن در نسل هشتم باز هم نشان داد که این عنوان همچنان طرفداران بسیار زیادی دارد.

یک برگ برنده بزرگ برای Sony

شرکت سونی هم همیشه اعتماد خود را به شرکت Naughty Dog به شکل های مختلف نشان داده، این استودیو قدرتمند عنوان های بزرگی را در نسل های مختلف به صنعت بازی معرفی کرده است. بعد از موفقیت در نسل هفتم، اتفاق بهتر در نسل هشتم افتاد و مشخص شد که این عنوان از چه پتانسیل بالایی برخوردار است. هفته پیش مشخص شد که قرار است نسخه Remake بازی The Last Of Us ساخته شود. وقتی این خبر اعلام شد باز هم موجی از شور و شادی را برای گیمرها به همراه داشت.

پیشرفت یا توقف؟

بعد از اینکه بازی The Last Of Us 2 عرضه شد برخلاف بازخوردهای متفاوتی که داشت توانست بسیار موفق عمل کند و حتی جوایز بسیاری را بدست بیاورد. استودیو ناتی داگ و نیل دراگمن فشار بسیار زیادی را در مورد نسخه دوم متحمل شدند ولی در نهایت به مقصود خود دست یافتند. نسخه اول به حدی خوب عمل کرده بود که موفقیت نسخه دوم را تحت الشعاع  قرار داد، شیوه داستان سرایی و سیاهی بیش از حد دنیای The Last Of Us 2 باعث شد مخاطبان همچنان به دنبال ریشه های این مجموعه باشند.

حالا ناتی داگ به درخواست های هواداران خود جواب مثبت داده است، اما یک سوال بوجود می آید که بهتر نبود نیل دراگمن و ناتی داگ به سراغ یک عنوان جدید می رفتند؟ دراگمن توضیحات جالبی را در این مورد ارائه داده و می گوید: ما در آن زمان بر روی یک IP کاملا جدید کار می کردیم و تمام اعضای تیم متمرکز بر روی این پروژه بودند، اما حالا یک اتفاق نه چندان جدید خواهد افتاد و آیا اعضای تیم باز هم می توانند به صورت منسجم باز هم در این پروژه کنار هم کار کنند؟!

به گفته ولز شرکت Naughty Dog در حال ایجاد تغییرات ساختاری بسیار بزرگی در این عنوان است که می خواهد فصلی تازه را در این مجموعه رقم بزند. به هر حال باید منتظر بمانیم تا اطلاعات بعدی و تکمیلی در مورد نسخه بازسازی آخرین از ما منتشر شود.

بسیار هیجان انگیز است که می توانیم دوباره با الی و جوئل به یک سفر طولانی برویم و در مقابل سختی ها بایستیم. آیا نسخه بازسازی شده آخرین از ما باز هم می تواند موفقیت های گذشته خود را تکرار کند؟

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024