اولین رندر منتشر شده از آیفون 13

بدون شک گوشی های هوشمند خانواده آیفون 12 توانسته اند در میان گوشی های هوشمند پرچمدار نسل قبلی اپل،، عملکرد بسیار بهتری را از خودشان به نمایش بگذارند. این گوشی های هوشمند در مقابل پرچمداران بنام شرکت های دیگر نیز حرف های بسیار برای گفتن داشتند. حال قرار است شاهد رونمایی گوشی های هوشمند خانواده آیفون 13 به عنوان جدیدترین پرچمداران این شرکت باشیم. امروز به لطف شایعه پراکنان اولین رند طراحی در نظر گرفته شده برای آیفون 13 منتشر شده که اطلاعات جالبی را در اختیار ما قرار داده.

با توجه به رندر منتشر شده از این گوشی هوشمند باز هم می بینیم که فریم های کناری تخت همانند گوشی های هوشمند خانواده آیفون 12 برای این اسمارتفون در نظر گرفته شده است. طراحی که ما را به یاد گوشی های هوشمند قدیمی تر این شرکت می اندازد و با استقبال بسیار خوبی از سمت کاربران مواجه شده.

اما اصلی ترین تفاوت طراحی در نظر گرفته شده برای آیفون 13 در قسمت پشتی این گوشی هوشمند می باشد. در قسمت پشتی همانطور که در تصاویر منتشر شده می بینیم، دو سنسور دوربین در بریدگی مربعی شکلی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند که این بار اپل طراحی متفاوتی را به نسبت نسل قبلی برای قرار گیری این سنسور های دوربین در نظر گرفته است.

در نمای رو به رویی اما طراحی آشنایی را برای صفحه نمایش می بینیم که باز هم اپل از طراحی ناچ کلاسیک خود که البته طرفداران بسیاری دارد استفاده کرده است. پیش بینی می شود که این گوشی هوشمند به صفحه نمایشی با ابعاد 6.1 اینچی از نوع LTPO مجهز شود و البته مدل مینی از صفحه نمایشی 5.4 اینجی و مدل پرو مکس نیز از صفحه نمایشی 6.7 اینچی بهره خواهند برد. باید منتظر بود و دید در حالی که تقریبا 5 ماه تا رونمایی رسمی این پرچمداران جدید زمان باقی است، چه شایعات دیگری منتشر می شود و آیا اپل می تواند روند موفقیت آمیز خود را ادامه دهد یا خیر.

پست های مرتبط

اندروید 15 عادات خواب شما را بهتر از قبل تنظیم می‌کند

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

مایکروسافت واحد سرعت رم را در Task Manager از MHz به MT/s تغییر می‌دهد