سامسونگ گلکسی M42 با پردازنده اسنپدراگون 750G و پوشش شبکه های 5G معرفی می شود

بدون شک در میان گوشی های هوشمند میان رده، اسمارتفون های میان رده سری A و M سامسونگ توانسته اند عملکرد بسیار خوبی را به نمایش بگذارند. حال با توجه به شایعات و البته اخبار رسمی منتشر شده، سامسونگ گلکسی M42 قرار است به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت معرفی شود.

در نگاه اول با توجه به تصاویر منتشر شده، سامسونگ این بار نیز طراحی آشنایی را برای این گوشی هوشمند میان رده در نظر گرفته است که پیش از این نیز از چنین طراحی استفاده کرده بود. در نمای رو به رویی صفحه نمایشی یکدست را می بینیم که به طراحی ناچ واتردراپ یا همان قطره ای مجهز شده. بریدگی قطره ای شکل و یا به قول سامسونگ ناچ اینفینیتی U در قسمت بالایی و مرکزی صفحه نمایش، سنسور دوربین سلفی را در خود جای داده است.

در نمای پشتی اما چهار سنسور دوربین را می بینیم که در بریدگی مربعی شکلی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. البته هنوز اطلاعاتی از میزان رزولوشن در نظر گرفته شده برای این سنسور های دوربین منتشر نشده، اما می دانیم که قرار است سنسور دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی این گوشی هوشمند میان رده را همراهی کند.

در بخش مشخصات سخت افزاری تقریبا قطعی شده که سامسونگ گلکسی M42 به پردازنده میان رده اما قدرتمند اسنپدراگون 750G شرکت کوالکام مجهز می شود. پردازنده ای که در کنار  عملکرد بسیار خوبش، پشتیبانی از شبکه های اینترنتی نسل پنجم یا همان 5G را نیز برای این اسمارتفون میان رده به همراه خواهد داشت. در بخش میزان ظرفیت باتری نیز به باتری قدرتمندی با میزان ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد.

پست های مرتبط

اندروید 15 عمر باتری را در حالت استندبای به اندازه 3 ساعت افزایش می‌دهد

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !