اولین تصویر لایو منتشر شده از ویوو Z5x

ویوو Z5x

ویوو همواره یکی از شرکت هایی بوده که از طراحی های بسیار زیبایی برای گوشی های هوشمند خود بهره می برده. این بار نیز ویوو z5x قرار است به عنوان جدیدترین محصول  این شرکت رونمایی شود. اتفاقات جالب و جدید برای این گوشی هوشمند رخ خواهد داد که از جمله مهمترین آن ها، بهره بردن از صفحه نمایشی با ناچ زیبای اینفینیتی o می باشد.

تایید صفحه نمایش با ناچ اینفینیتی o برای ویوو Z5x

رفته رفته اکثر شرکت های  عرصه گوشی های هوشمند تلاش داشته اند تا کمترین میزان حاشیه را برای صفحه نمایش محصولات خود در نظر بگیرند. بعد از معرفی ناچ زیبای واتر دراپ که در بسیاری از پرچمداران قدرتمند همانند هواوی پی 30 پرو مورد استفاده قرار گرفت، ناچ های اینیفینیتی o معرفی شدند و این سامسونگ بود که برای اولین بار از این ناچ زیبا برای گلکسی A8s استفاده کرد، البته شاهکار استفاده از این ناچ های در گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 مشاهده شد.

ویوو Z5x

اما یکی دیگر از راه های مرسوم برای حذف حاشیه و حتی ناچ از صفحه نمایش، استفاده از طراحی زیبای دوربین سلفی پاپ آپ برای گوشی ها هوشمند بوده. ویوو وی 15 پرو بدون شک یکی از زیبا ترین و قدرتمند ترین گوشی های موجود می باشد که از چنین طراحی برای دوربین سلفی خود بهره برده است. حال نیز محصول جدید ویوو با توجه به تصویری که مشاهده و می کنید،  از صفحه نمایشی با ناچ ایفینیتی o بهره خواهد برد.

با توجه به انحصاری بودن استفاده از صفحات نمایش اولد با ناچ اینفینیتی o که در اختیار سامسوگ می باشد، به احتمال زیاد این گوشی هوشمند نیز از صفحه نمایش IPS بهره خواهد برد. از طرفی باتری بسیار قدرتمند 5000 میلی آمپری در نظر گرفته شده عملکرد بسیار خوبی را برای این گوشی هوشمند به همراه خواهد داشت.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود