اولین ویدیوی جذاب و هیجان انگیز از طرح احتمالی PlayStation 5 منتشر شد

شرکت «سونی» یک پتنت تجاری را به نام خود در کشور برزیل به ثبت رسانده بود. تصاویر و مشخصات این پتنت به سرعت در فضای مجازی منتشر شده و کدهای آن حاکی از آن بودند که این پتنت مربوط به کنسول بازی پلی استیشن 5 است. آیا PlayStation 5 با این ظاهر عرضه می شود؟

چندی بعد، توسعه دهندگان و استودیوهای سازنده بازی تلوحیاً به این نکته اشاره کردند که این پتنت مربوط به کیت توسعه (Dev Kit) کنسول نسل نهمی PS5 است. با این وجود یک احتمال دیگر هم وجود داشت؛ آیا سونی برای دریافت بازخورد کاربران از طرح احتمالی پلی استیشن 5 این پتنت را به شکل آگاهانه به ثبت رسانده و سپس بانی انتشار و درز تصاویر آن بوده است؟

به هر حال علت هرچه که باشد، یک ویدیوی جدید در فضای مجازی غوغایی به پا کرده است. این ویدیو که از همین کانسپت الهام گرفته است، به شکل کاملا تخصصی و حرفه ای به معرفی کنسول بازی پلی استیشن 5 می پردازد. کنسول PlayStation 5 در کنار رقیب خود از مایکروسافت، در سه ماهه نخست سال 2020 وارد بازار خواهد شد. این کنسول از ریزمعماری ZEN2 در کنار بخش گرافیکی NAVI، تولید شرکت AMD بهره خواهد برد که هر دو در لیتوگرافی 7 نانومتری تولید و طراحی شده اند.

PlayStation 5 از یک درایو SSD سفارشی بهره برده و هنوز از قیمت و دیگر اطلاعات آن بی خبر هستیم. به هر حال این ویدیوی جذاب از روز گذشته تا کنون در یوتیوب بازدیدهای فراوانی داشته و از شما دعوت می کنیم که آن را از دست ندهید. اگر کنسول PlayStation 5 با این ظاهر طراحی شود، آیا می تواند مورد قبول گیمرها قرا گیرد؟

پست های مرتبط

فضای جهان‌باز بازی Ghost of Yotei ماهیت تکراری‌بودن کمتری نسبت به Ghost of Tsushima دارد

بازی Gran Turismo 7 در پلی‌استیشن 5 پرو از 8K با نرخ 60 فریم پشتیبانی می‌کند

لیست بازی‌هایی که برای پلی استیشن 5 پرو بهینه هستند افزایش یافت