کالبد شکافی آیفون 11 پرو مکس

اپل همواره سعی داشته تا به گونه ای گوشی های هوشمند خود را طراحی کند که تا جایی که امکان دارد پی بردن به سخت افزار های درونی استفاده شده برای این گوشی های هوشمند مخفی بماند. برای مثال هیچوقت اپل از میزان ظرفیت باتری در نظر گرفته شده برای گوشی های هوشمند خود حرفی نزده. این بار کالبد شکافی آیفون 11 پرو مکس به ما نشان خواهد داد که اپل برای قدرتمند ترین پرچمدار خود از چه نوع سخت افزار هایی بهره برده است.

اپل برای اولین بار، از شارژر 18 واتی برای این پرچمدارن جدید خود بهره برد. این در حالی می باشد که پیش از این در جعبه تمام گوشی های هوشمند این شرکت شاهد شارژر معمولی 5 واتی بودیم. این در حالی می باشد که حتی گوشی های میان رده شرکت های دیگر از شارژر های مجهز به شارژ سریع بهره مند بودند.

اما این بار اپل سنت شکنی کرد و شاژر 18 واتی مجهز به شارژ سریعی را برای این پرچمداران قدرتمند خود در نظر گرفت. اما باز هم مشخص نبود که چه میزان ظرفیت باتری برای این پرچمداران در نظر گرفته شده. بعد از رونمایی رسمی و کالبد شکافی ابتدایی مشخص شد که باتری 4000 میلی آمپری مدل پرو مکس این گوشی های هوشمند را همراهی می کند.

کالبد شکافی آیفون 11 پرو و مشخص شدن باتری و مادربرد جدید

حال بعد از برخورد خشن جری با آیفون 11 پرو مکس، این بار دست به کالبد شکافی جز به جز این گوشی هوشمند زده. یکی از اصلی ترین مشخصات فنی این گوشی هوشمند بعد از جداسازی اجزای آن این بود که این بار اپل از باتری حجیم تر و البته قدرتمند تری برای این گوشی هوشمند استفاده کرده.

اما استفاده از باتری قدرتمند تر، سبب اشغال جای بیشتری نیز می شود. اما اپل این مشکل را چگونه برطرف می کند؟

همانطور که می دانیم، پرچمداران جدید اپل به دومین پردازنده 7 نانومتری A13 بایونیک اختصاصی این شرکت مجهز شده اند. اپل این بار برای جایگیری باتری حجیم این گوشی هوشمند از مادربردی کوچکتر استفاده کرده است.

برای اطلاعات بیشتر از سخت افزار ها و اجزای تشکیل دهنده این گوشی هوشمند شما را به دیدن این ویدئو دعوت می کنیم.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود