اپل مودم اختصاصی خود را تولید خواهد کرد

همانطور که در طول سالیان متمادی اپل تلاش داشته است تا تمام محصولات خود را شخصی سازی کند، تا دیگر به شخص ثالث و شرکت های دیگر برای تولید محصولات خود محتاج نباشد، با توجه به اینکه این غول آمریکایی عرصه گوشی های هوشمند و تکنولوژی برای تولید محصولات خود در زمینه CPU و GPU به شرکت های دیگر وابسته بوده است، حال تصمیم گرفته است در این زمینه نیز خود کفا شود. با توجه به گرارش جدید بلومبرگ اپل مودم اختصاصی خود را قصد دارد تولید کند.

با توجه به اینکه اپل در ماه گذشته بیشتر از 10 پست در قالب هدف کاری خود در وب سایت خود منتشر کرده است، و استخدام مهندسان جدید نرم افزاری و سخت افزاری دارای تجربه در زمینه شبکه های LTE و شبکه اینترنتی نسل پنجم در سن دیگو نشان از آن دارد که این شرکت قرار است بر روی مودم اختصاصی خود کار کند.در حال حاضر اپل انتظار دارد بر پایه تراشه نسل بعدی اینتل در سال 2020 از شبکه اینترنتی نسل پنجم پشتیبانی کند، ولی در صورت تولید مودم اختصاصی توسط این شرکت می تواند جایگیزین مودم های اینتلی شود که در حال حاضر از آن استفاده می کند.

علاوه بر این مزایا اپل می تواند با این شخصی سازی با توجه به مشکلات مالی که جدیدا گریبان این شرکت را گرفته است، مشکلات مالی خود را بهبود بخشد و سود بیشتری را با توجه به این مودم اختصاصی شده کسب کند. حال باید دید با توجه به اینکه اپل همواره تلاش داشته است تا تمام محصولات خود را شخصی سازی کند، همانند سیستم عامل خاص خود تا چه حدی در زمینه تولید مودم موفق خواهد بود.

پست های مرتبط

مسدود کردن قابلیت‌های هوش مصنوعی در موتور جست‌وجوی سافاری اپل تاثیر بزرگی به همراه نداشت

تعداد زیادی از کاربران آیفون با حمله فیشینگ مواجه شدند

هر دو مدل آیفون 16 پرو و پرومکس اپل با لنز پریسکوپ مجهز می‌شوند