سکوت انویدیا شکست ؛ مهر تایید بر وجود مشکل در تعداد محدودی از کارت های RTX 2080Ti

همان گونه که احتمالاً می دانید کارت گرافیک های سری 2000 انویدیا در ابتدای عرضه دچار حاشیه شدند و کاربران خریدار این کارت ها به خصوص  مدل پرچمدار RTX2080Ti  و بعضاً در  RTX 2080،  از طریق فروم های خارجی  گزارش هایی مبنی بر  وجود مشکلاتی نظیر کرش کردن کارت ،  بلو اسکرین یا  به هم ریختگی تصویر  یا حتی خرابی کامل کارت و کار نکردن آن را اعلام کردند اما در ابتدای ماجرا،  انویدیا واکنش رسمی این موضوع نشان نداد .
اما به تازگی مدیران انویدیا سکوت خود را شکسته و  در فروم خود پستی را منتشر کرده اند و گزارش‌های  کاربران را در  این خصوص تایید کرده‌اند.
انویدیا در این خصوص در بیانیه خود عنوان کرده است  :

« تست های محدود برروی تعدادی از  بردهای اولیه در  کارت های نسخه RTX 2080Ti Founders Edition  باعث بروز  این مشکل برای خریدارن این کارت  شده است.  ما آمادگی داریم به کاربرانی که  دچار این مشکل شده اند کمک کنیم . »

آنچه از مفهوم این پیام به نظر می رسد، انویدیا احتمالاً  در عرضه کارت های RTX2080Ti خود مقداری عجله کرده و این موضوع باعث بروز این مشکل به علت کوتاهی در تست کامل و بررسی کنترل کیفیت  سری های اولیه کارت های نسخه  فاندرز شده است .
البته با این شرایط غیر از این نیز انتظار نمی رود که انویدیا هرچه سریعتر مشکل کاربران خریدار کارت  پرچمدار خود را برطرف کند چرا که یک موضوع حیثیتی و اعتباری برای این شرکت خواهد بود.
باید خدا را شکر کنیم به دلیل قیمت بسیار بالا در کشورمان بعید است کسی توان  خرید این کارت را داشته است و البته اگر این اتفاق هم افتاده باشد، چون کارت نسخه فاندرز در ایران موجود نیست،  احتمال اینکه عده انگشت شماری دچار این مشکل با کارت های کاستوم شده بشند نزدیک به صفر است وگرنه اگر کارت های فاندرز در ایران موجود بود و کسی آن را خریداری می‌کرد و به مشکل برمیخورد، معلوم نبود با چه برخوردی از سوی شرکت های گارانتی کننده مواجه می‌شد!

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

1 دیدگاه

آژیر خطر برای گیگابایت در پی کاهش شدید ارزش ارزهای دیجیتالی به صدا درآمده است! – گیگابایت آذر 3, 1397 - 8:03 ق.ظ
[…] نیز می توان به وضوح مشاهده کرد . در شرایطی که به علت خرابی کارت گرافیک های RTX2080Ti  گفته میشد،قیمت پرچمدار نسل قبل یعنی GTX1080Ti در بازار […]
دیدگاه بگذارید