اپ استور توانست 88 درصد درآمد بهتری به نسبت گوگل پلی را به خود اختصاص دهد

یکی از اتفاقاتی که هر سال به آن پرداخته می شود میزان درآمد نرم افزار های معتبر مختلف می باشد و این بار نیز طبق روال هر ساله درآمد دو نرم افزار معروف اپ استور برای گوشی های هوشمند با سیستم عامل IOS  و نرم افزار گوگل پلی برای گوشی های هوشمند با سیستم عامل اندروید را در نظر گرفته ایم تا ببینیم میزان درآمد این دو نرم افزار بسیار محبوب در سالی که گذشت به چه شکل بوده است.

درآمدی بیشتر اما چرا؟

شاید اگر بدانید اپل استور به نسبت گوگل پلی از فروش بیشتر 88 درصدی برخوردار بوده است کمی که نه قطعا بسیار شگفت زده خواهید شد و از خود سوال می کنید در چه صورتی چنین اتفاقی ممکن می باشد در حالی که بیشتر کاربران گوشی های هوشمند در سطح جهانی را کاربرانی با گوشی های هوشمند اندرویدی تشکیل می دهند و اپل استور که تنها برای برنامه های گوشی های هوشمند IOS می باشد فروش و درآمد بهتری را داشته است.

میزان درآمد اپ استور و گوگل پلی در سال های 2017 و 2018

صبر کنید و عجله نکنید. درست است گوشی های هوشمند اندرویدی به نسبت گوشی های IOS از نظر آمار تعداد بیشتاری را شامل می شوند اما باید ای را هم در نظر بگیرید که اکثر برنامه های اصلی گوشی های هوشمند اندرویدی بصورت رایگان بوده است ولی در مقابل شما برای حتی گوش کردن به موسیقی مورد علاقه خود در گوشی آیفون نیاز به پرداخت هزینه ای دارید پس با این وجود درآمد بسیار بالاتر این شرکت طبیعی است و اصلا دلیلی برای محبوبیت بیشتر این گوشی های هوشمند نمی باشد.

البته برای تمام این اتفاقات راه حلی ساده تری در کشور خودمان وجود دارد اما گویا افراد حاضر در این کار باز هم تاکیید میکنم حاضر در این کار ن متخصص برای انجام کار کوچکی بر روی یک گوشی آیفون پولی چندین برابر یک گوشی اندرویدی را دریافت می کنند و در پاسخ تنهای می گویند آیفون است دیگر. یکی از چیزهایی که تنها در ایران می توانید ببینید!!!!

منبع: phonearena

پست های مرتبط

گوگل اولین پیش‌نمایش نسخه توسعه‌دهنده Wear OS 5 را منتشر کرد

هوش مصنوعی Gemini Nano گوگل فرد را از تماس‌های کلاه‌برداری مطلع می‌کند

شرکت OpenAI مدل جدید هوش مصنوعی GPT-4o را معرفی کرد